همشهری آنلاین: بر اساس مصوبه مجلس تحصیل ایثارگران و حافظان کل قرآن در دانشگاه‌های دولتی رایگان است و هزینه‌های مربوط به مراکز غیر دولتی از طریق دستگاه‌های ذیربط پرداخت می‌شود.

فارس نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی عصر امروز پارلمان بندهای دیگری از مواد الحاقی به ماده واحده را بررسی و تصویب کردند.

بهارستان‌نشینان در ماده 15 الحاقی مصوب کردند تحصیل ایثارگران و مشمولان بند «ک» ماده 20 قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه و حافظان کل قرآن در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مؤسسات پژوهشی اعم از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی دولتی رایگان است. هزینه‌های مربوط به مراکز آموزشی و پژوهشی غیر دولتی نیز از طریق دستگاه‌های ذی‌ربط اعم از بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان اوقاف و امور خیریه در ابتدای هر نیم سال تحصیلی پرداخت می‌شود.

وکلای ملت همچنین در ماده الحاقی 16 دستگاه‌های اجرایی و دارندگان ردیف را مکلف کردند نسبت به اجرای کلیه احکام مربوط به خانواده شهدا، ایثارگران و خانواده آنان که در برنامه 5 ساله پنجم توسعه به آن تسریع شده‌‌‌اند، در سقف بودجه مصوب اقدام کند.

کد خبر 170781

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز