همشهری آنلاین: سرمربی پرسپولیس در مورد نحوه برگزاری بازی‌ها در روز آخر که همزمان نبود، گفت: همان‌طور که شما از این مسئله تعجب کردید من هم تعجب کردم همانطور که تعجب کردم که چرا بهترین بازیکن حریف از تیم الشباب انتخاب شد.

فارس نوشت: مصطفی دنیزلی پس از پیروزی 3 بر یک برابر الشباب امارات و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران گفت: باید در این بازی امتیاز می‌گرفتیم، زیرا همان‌طور که گفته بودم 2 بازی آخر همزمان نبود. بازیکنان ما امروز تلاش خوبی انجام دادند و از آنها قدردانی می‌کنم. در گروه سختی قرار داشتیم و رسیدن به این امتیاز آسان نبود، امیدوارم صدرنشین گروه شویم تا خیالمان راحت شود.

وی افزود: بازی را تقریباً یک بر صفر عقب‌‌تر از حریف شروع کردیم با این حال قهرمانی دور از دسترس پرسپولیس نیست ما پتانسیل این کار را داریم بازیکنان ما امروز بهترین روزشان بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد نحوه برگزاری بازی‌ها در روز آخر که همزمان نبود، گفت: همان‌طور که شما از این مسئله تعجب کردید من هم تعجب کردم همانطور که تعجب کردم که چرا بهترین بازیکن حریف از تیم الشباب انتخاب شد.

وی افزود: تقریباً تمام بازی دست ما بود و بعد از خوردن یک گل به شرایط ایده‌آل رسیدیم و حتی توپ را به تیردوازه آنان هم کوبیدیم.

دنیزلی با اشاره به حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه گفت: آنها 90 دقیقه در کنار ما بودند هیچ وقت این مسئله را فراموش نمی‌کنیم پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود.

وی تصریح کرد: مهرداد پولادی امروز خودش را نشان داد بازی امشب اهمیت زیادی برای ما داشت که خوشبختانه توانستیم پیروز شویم و به مرحله پلی‌آف برسیم اما این تمام کار ما نیست ما امروز با اختلاف 2 گل پیروز شدیم که پیروزی خوبی بود. بازیکنان ما انگیزه زیادی داشتند.

کد خبر 170675
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز