مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۲
۰ نفر

شهرنوشت: رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در دهمین همایش علمی کاربردی روحانیون و ائمه جماعات شهرداری تهران که در شهر مشهد مقدس برگزار شده است با اشاره به نقش روحانیون در امر هدایت و درمان روحی مسلمین از ایجاد امکان پخش اذان در 500 نقطه کور تهران که در آن نقاط مسجد وجود ندارد، خبر داد.

ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام ناصحی با اشاره به هدف از برگزاری این همایش گفت: هدف اولیه ما از برگزاری این همایش ارتقای سطح علمی، معنوی و اخلاقی عزیزان روحانی است هرچند یکایک شما به لطف خداوند متعال صاحب مقامات معنوی هستید. وی اظهارداشت: همه کارهای ما، اعمال ما و تبلیغ ما باید برای کسب رضایت الهی و ذات اقدس الهی باشد چنانچه رضایت خدا راه سختی را که در پی داریم هموار خواهد کرد.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در ادامه نقش روحانیون را همانند نقش طبیبان خواند و افزود: همانگونه که اگر کسی بیمار شود به پزشک مراجعه می‌کند و پزشک نسخه سلامتی او را تجویز می‌کند روحانیون نیز باید نسخه سلامتی روح را به مردم تجویز بکنند.

حجت‌الاسلام ناصحی در ادامه به بیان گزارشی از عملکرد مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران پرداخت و اظهارداشت: ما در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پخش اذان سیمای بصری شهر (احادیث و روایات کلمات اقصار ائمه معصومین) ایجاد دارالقران و نیز کتابخانه‌های عمومی بسیار تلاش کرده‌ایم. همچنین بنا داریم تا فرارسیدن ماه مبارک رمضان 500 نقطه تهران را که درآن مسجد نیست امکان پخش اذان در 3 وعده را فراهم آوریم. وی همچنین از عفاف و حجاب بانوان شاغل در شهرداری و استقبال آنان از یک مدل لباس اسلامی به نیکی یاد کرد و مجموعه کارکنان شهرداری تهران را در مقایسه با نهادهای دیگر قابل‌قبول دانست.

کد خبر 170659
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز