همشهری آنلاین: گالری «ری‌را» قرار است روز ۱۶ ماه مه (۲۷ اردیبهشت) در منطقه DIFC دبی افتتاح شود و نمایشگاهی از آثار ۲۱ هنرمند پیشکسوت و جوان ایرانی در این گالری برپا می‌شود.

نقاشی

به گزارش ایلنا، گالری "ری را" که توسط شرکت "ری را" در مهم‌ترین مرکز گالری‌داری دوبی آغاز به کار خواهد کرد، نمایشگاهی از آثار ۲۱ هنرمند ایرانی را در اولین تجربه نمایشگاهی خود به نمایش می‌گذارد.

این گالری با معماری خاص و با استفاده از فناوری‌های جدید برای ارائه بهتر،آثار چهره‌های پیشکسوت و جوان از هنر نوظهور ایران را به نمایش خواهد گذاشت.

در این نمایشگاه آثاری از هنر عکاسی، مجسمه‌سازی و نقاشی در معرض نمایش قرار می‌گیرند و مخاطبان شاهد آثار بهمن جلالی، فریده لاشایی،آیدین آغداشلو، پرویز کلانتری، فریدون آو، نصرت‌الله مسلمیان، یعقوب امدادیان، آتوسا وحدانی، فرناز ربیعی جاه، رضا مافی، فریدون امیدی، مهرداد شوقی، علی شیرازی، هومن درخشنده، دانا نهداران، واحد خاکدان، وحید محمدی، مهران المینیا، مرتضی پورصمدی، معصومه عبیری‌نیا و ملیکا شفاهی خواهند بود.

آثاری که در این نمایشگاه ارائه خواهد شد به نمایندگی از هنرمندان پیشکسوت و جوان ایرانی است که به مرور هنر ایران از منظر اعتقادات فرهنگی و زیبایی‌شناسی اساطیری کشور می‌پردازد.

مهران المینیا، هومن درخشنده، ملیکا شفاهی، صفا حسینی و مجید صادقی‌نژاد به نمایندگی از این هنرمندان در این نمایشگاه حضور دارند.

گالری «ری را» ساعت ۱۱ تا ۱۹ روز ۲۷ اردیبهشت با افتتاح نمایشگاه هنرمندان ایران آغاز به کار خواهد کرد.

کد خبر 170398

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز