همشهری آنلاین: اولین روز از ششمین دوره رقابت‌های تکواندوی نوجوانان آسیا روز یکشنبه 17 اردیبهشت ماه در ویتنام و ورزشگاه فتو و در سه وزن اول انجام شد.

takewondo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در روز نخست مسابقات آسیایی ویتنام طبق قرعه‌کشی به عمل آمده تکواندوکاران دختر و پسر در سه وزن مقابل حریفان صف‌آرایی کردند و در نهایت یک مدال طلا و یک برنز در بخش دختران کسب شد.

محمد حسینی نیا (وزن اول) در اولین مرحله مقابل تکواندوکار قزاقستان 9 بر 0 به برتری رسید اما در دور دوم برابر تکواندوکار تایلندی 6 بر 1 نتیجه را واگذار کرده و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ابوالفضل یعقوبی (وزن دوم) ابتدا تکواندوکاری از ترکمنستان را 14 بر 1 از پیش رو برداشت و در مرحله دوم حریف چینی خود را شکست داد و در دور سوم مقابل حریفی از کره جنوبی نتیجه را واگذار کرده و حذف شد.

رائد تیزکار (وزن سوم) در اولین مرحله نماینده کشور مالزی را 6 بر 2 از پیش رو برداشت و در ادامه تکواندوکار اماراتی را 8 اخطاره کرد و در سومین مرحله نیز مقابل تکواندوکار ویتنامی نتیجه را 16 بر 4 واگذار کرده و از دور مسابقات کنار رفت.

اما در بخش بانوان نتایج ذیل به دست آمد:

فاطمه شعبان‌نیا (وزن اول) در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در مرحله دوم تکواندوکاری از اندونزی را از پیش رو برداشت و در دور سوم نیز نماینده ویتنام را مغلوب کرده و راهی فینال شد که در آخرین مرحله نیز موفق شد با شکست تکواندوکار چینی (2 بر 0) عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

سپیده سفری (وزن دوم) در دور اول تکواندوکاری از مالزی را شکست داد ولی در مرحله دوم نتیجه را مقابل تایلند واگذار کرده و حذف شد.

رکسانا کوزلی زاده (وزن سوم) ابتدا باقرعه استراحت روبرو شد و در مرحله دوم با نماینده ویتنام مبارزه کرده و 17 بر 0 پیروز شیاپچانگ را ترک کرد و در دور سوم نیز مقابل تکواندوکاری از کره جنوبی نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز رضایت داد.

کد خبر 169414
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز