چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۸۵ - ۰۸:۴۰
۰ نفر

رییس جمهوری در شهرستان اسفراین گفت: رژیم منحوس اسراییل پرچم شیطان و صرفا مجری دستورات آمریکا و انگلیس است.

محمود احمدی‌نژاد روز چهارشنبه در جمع مردم اسفراین افزود: آمریکا و انگلیس به خاطر حمایتهای بدون قید و شرطشان از جنایتهای رژیم اسراییل در جنایتهای این رژیم منحوس شریک هستند.

وی اظهار داشت: رفتار حکومت غاصب صهیونیستی و لذت آنها از تجاوز، جنایت و آدمکشی وبه خاک وخون کشیدن زنها وکودکان بی‌گناه، بندگی شیطان و اندیشه، رفتار و کلام آنها شیطانی است.

احمدی‌نژاد گفت: آمریکا و انگلیس یک رژیم را با فریب و دروغ و با طراحی مزورانه در خاورمیانه ایجاد کرده‌اند و بیش از ‪ ۶۰‬سال است که با آواره کردن مردم منطقه به دنبال منافع خویش هستند.

وی افزود: صهیونیستها عده‌ای را از اقصی نقاط جهان با وعده دروغین تشکیل سرزمین موعود به دور خود جمع کرده و جز ناامنی و شر و تجاوز هیچ فایده و دستاوردی برای خود و ملتهای منطقه نداشته‌اند.

رییس جمهوری گفت: امروز گرفتاری بشر وجود برخی حکام است که جز به بندگی شیطان نمی‌اندیشند.

احمدی‌نژاد افزود: رژیم صهیونیست جنایتهای خویش در فلسطین و لبنان را به گردن لبنان می‌اندازد و می‌گوید ما می‌خواهیم لبنان را اشغال کنیم و آنها نمی‌گذارند و این عین استدلال شیطان در مقابل خداوند است.

وی گفت: اما اطلاع داریم که عده زیادی که با وعده دروغ به فلسطین اشغالی آمده‌اند، خواستار خروج از منطقه هستند اما حکام صهیونیست راه را بسته‌اند و نمی‌گذارند.

رییس جمهوری هشدار داد: فردا که ملتها حرکت کنند پرونده جنایتهای ‪۶۰‬ ساله آنها در محکمه عدل الهی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

احمدی نژاد افزود: آنها غافلند که امروز شرایط دنیا عوض شده، همه ملتها بیدارند و ملت ایران پرچمدار ملتهای بیدار دنیاست.

وی تاکید کرد: امروز خشم انقلابی مردم از اقدامات و سیاستهای نظام سلطه در دل ملتها متراکم است و از جنوبی‌ترین نقطه تا شرقی‌ترین نقطه دنیا، همه ملتها "مرگ بر اسراییل و آمریکا" را فریاد می‌زنند.

رییس جمهوری گفت: امروز هشدار می‌دهم اگر این رژیم جعلی منطقه را جمع نکنند، سیل خشم ملتهای منطقه همه آنها را به خاک مذلت خواهد کشاند.

او افزود: امروز حزب‌الله پرچم بیداری همه ملتهای عالم، نماد بیداری وجدان بشریت است و در خط مقدم همه ملتها در مقابل نظام سلطه قرار دارد.

احمدی‌نژاد "سیدحسن نصرالله" را قهرمان مبارزه با استکبار خواند و گفت: مستکبران بدانند ملتها، حرکت آزادیبخش خود را آغاز کرده‌اند و تا پایان ریشه‌کنی ظلم و ستم از زمین از پای نخواهند نشست.

وی گفت: صحنه لبنان امروز یک صحنه تاریخی و زمینه یک حرکت بزرگ است.

رییس‌جمهوری در بخش دیگر سخنانش در شهرستان اسفراین با انتقاد از انفعال سازمانهای بین‌المللی گفت: امروز هیچ اعتباری برای سازمانهای بین‌المللی نمانده است.

احمدی‌ نژاد" افزود: آنها که پی درپی قطعنامه صادر می‌کنند و برخلاف وظیفه ذاتی و قانونی خود در مقابل آتش بس می‌ایستند بدانند که با این اقدام سازمان ملل را از اعتبار ساقط کرده‌اند.

وی گفت: با این کار سازمان ملل، این سازمان در هیچ جای عالم کوچکترین ارزشی نخواهد داشت.

وی افزود: مشکل امروز بشریت وجود برخی قدرتها است که از دایره عبودیت خدا خارج شده و به دایره بندگی و بردگی شیطان وارد شده‌اند.

وی اظهار داشت: در جامعه‌ای که همه بنده خداوند باشند، رافت و برادری و همدلی حاکم خواهد بود و ظلم و بی‌عدالتی وجود نخواهد داشت.

رییس جمهوری، اوج بندگی ملت ایران را حماسه دفاع‌مقدس خواند و گفت: آنچه که از نابسامانی‌ها در جامعه جهانی مشاهده می‌شود حاصل خروج‌از بندگی خداوند است.

احمدی‌نژاد افزود: امروز عده‌ای قدرت و منافع و امیال انسانی را به عنوان هدف خویش انتخاب کرده، در کاخهای شیشه‌ای نشسته و بالاترین ظلمها و ستمها را به بشریت روا می‌دارند.

وی با بیان اینکه آنان که از دایره بندگی خدا خارج می‌شوند بناچار به مدار بندگی شیطان درمی‌آیند، افزود: امکان ندارد آنها طعم محبت، الفت و برادری حقیقی را در خارج از دایره بندگی خداوند بچشند.

کد خبر 1694

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز