جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۶:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم پرسپولیس درلحظات پایانی دیدار مقابل سایپا از سومین شکست متوالی خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های برترایران فرار کرد.

به گزارش سایت ایران‌اسپورت، در این بازی که در حضور ‪ ۶۰‬هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، دو تیم در پایان ‪ ۹۰‬دقیقه تلاش به نتیجه تساوی دو بر دو دست یافتند.

تیم پرسپولیس در این دیدار تا دقیقه 92 ‬با نتیجه دو بر یک از صدرنشین لیگ برتر عقب بود. در این لحظه خطای مدافعان سایپا بر روی «روبرت ساها» باعث شد تا پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شود.

«مهرزاد معدنچی» مهاجم تیم پرسپولیس ضربه پنالتی این تیم را به دیرک افقی دروازه کوبید اما کمک داور بازی به علت حرکت پیش از ضربه «ارشاد یوسفی» دروازه‌بان سایپا، آن را تکرار کرد.

معدنچی برای بار دوم پشت توپ قرار گرفت و ضربه پنالتی را در خلاف جهت حرکت یوسفی وارد دروازه تیم سایپا تهران کرد تا پیروزی از سومین شکست پیاپی خود در لیگ برتر فرار کند.

تیم پرسپولیس در دو هفته گذشته مقابل تیم‌های استقلال اهواز و پیکان تهران تن به شکست داده بود.

تیم سایپا تهران نیز با این نتیجه، برای سومین بار متوالی در مسابقات لیگ برتر به تساوی رضایت داد.

این تیم در هفته‌های گذشته مقابل تیم‌های انتهای جدولی راه آهن تهران و ملوان بندر انزلی به تساوی رسید و اختلاف امتیازاتش با تیم دوم جدول، استقلال تهران، کاهش یافت.

نتایج سایر دیدارهای عصر امروز به شرح زیر است:

پیکان تهران ‪ ۲‬ ابومسلم خراسان ‪۲‬
استقلال اهواز صفر - برق شیراز صفر
فجر شیراز صفر - فولاد خوزستان صفر
مس کرمان ‪ ۲ - صبا باتری تهران ‪۳‬
پاس تهران ‪ 2 - راه آهن تهران ‪۲‬

دیدار تیم‌های استقلال تهران و ملوان بندر انزلی نیز به علت تراکم بازی در ورزشگاه آزادی تهران به روز یکشنبه بیستم اسفند موکول شد.

کد خبر 16939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز