یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۸
۰ نفر

گروه حوادث: آتش‌نشانان با مهار حریقی که خودروهای پارک شده در پارکینگ ساختمانی را در بر گرفته بود، 8نفر از ساکنان را از محاصره دود نجات دادند.

بعدازظهر شنبه گذشته آتش‌نشانان پایتخت در جریان آتش‌سوزی در ساختمانی در خیابان کرمان قرار گرفتند و نیروهای ایستگاه‌های 2 و 3 آتش‌نشانی راهی این محل شدند. مجید الوندی، فرمانده آتش‌نشانان اعزامی در این‌باره اظهار داشت: ماموران به محض رسیدن در محل حادثه مشاهده کردند که 2خودروی سواری در پارکینگ ساختمان کاملا شعله‌ور شده و به علت نفوذ دود غلیظ ناشی از آن به داخل طبقات ساختمان، 8 نفر از ساکنین آن گرفتار شده‌اند.

وی افزود: آتش‌نشانان بی‌درنگ به 2گروه تقسیم شدند که یک گروه با استفاده از تجهیزات کامل انفرادی و دستگاه تنفسی اقدام به نجات ساکنان و انتقال آنان به منطقه امن کردند. گروه دوم نیز همزمان به وسیله لوله‌های‌آبرسان از سرایت شعله‌های آتش به طبقات بالا جلوگیری و هر دو خودرو را به سرعت خاموش کردند. الوندی در مورد وضعیت جسمی ساکنان گفت: حال یکی از نجات‌یافتگان بدتر از بقیه بود که توسط اورژانس سریعا به مرکز درمانی انتقال داده شد. این فرمانده آتش‌نشانی در مورد علت بروز این حادثه تصریح کرد: هنوز دلیل وقوع این آتش‌سوزی روشن نشده و کارشناسان هم اکنون در حال بررسی آن هستند.

کد خبر 169367
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز