پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: 13 ایستگاه متشکل از130 نیروی آتش نشان، شش بالابر و نردبان و20 خودروی پشتیبان وارد عمل شدند و سرانجام توانستند در ساعت 16 آتش در بازار مبل تهران را خاموش کنند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت:

در اطفای حریق این آتش سوزی بزرگ که در ساعت 13 و 30 دقیقه امروز روی داده بود، 13 ایستگاه متشکل از130 نیروی آتش نشان، شش بالابر و نردبان و20 خودروی پشتیبان وارد عمل شدند و سرانجام توانستند در ساعت 16 آتش را خاموش کنند.

فتحالله تیموری افزود: متأسفانه در این حریق50 درصد ساختمان بازار مبل ایران به علت وجود اجناس سریع الاشتعال دچار خسارت مالی شد اما این آتش سوزی خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

تیموری گفت: بارها به مسئولان این بازار تذکراتی مبنی بر ناایمن بودن ساختمان و نیز از نظر سیستم اطفای حریق داده شده بود که توجه لازم  نشد و امروز نیمی از این بازار در آتش سوخت.

وی تصریح کرد: اگر به توصیه ها و نکات سازمان آتش نشانی توجه نشود ، این حادثه ممکن است برای دیگر ساختمان های تجاری شهر  نیز رخ دهد . تیموری گفت: کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی علت آتش سوزی هستند که نتیجه به زودی اعلام خواهد شد. بازار مبل ایران در منطقه یافت آباد تهران ساختمانی شش طبقه با سه طبقه تجاری و سه طبقه پارکینگ است.

کد خبر 169902
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز