همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در 2 انبار پارچه در بازار تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا، در این باره گفت: وقوع آتش‌سوزی در دو انبار پارچه در بازار تهران کوچه ارامنه، کوچه دستجردی در ساعت 9:8 صبح روز شنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه با توجه به مکان اطفای حریق که در بازار تهران واقع شده بود، ستاد فرماندهی سه ایستگاه 4، 7 و 3 را به همراه خودروی تنفسی به محل اعزام کرد، اظهارکرد: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشخص شد که بخش کوچکی از دو انبار پارچه که 100 و 80 متر مربع مساحت داشتند دچار آتش‌سوزی شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه با توجه به کم‌بودن شدت حادثه، آتش‌نشانان دو ایستگاه 3 و 7 عودت داده شدند، ادامه‌داد: عوامل ایستگاه 4 عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و خوشبختانه در مدت زمان کوتاهی از سرایت و گسترش آن جلوگیری کرده و آتش را خاموش کردند.

ملکی با اشاره به اتمام عملیات اطفای حریق در این دو انبار گفت: یکی از انبارها مربوط به نگهداری از پارچه لباس و دیگری انبار نگهداری از پارچه پرده بود.

به گفته وی علت این حادثه هم‌اکنون تحت بررسی است و حادثه مجروحی نیز نداشته است.

کد خبر 191495
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز