معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سازمان بهزیستی مسئول توزیع شیر در مهدهای کودک نیست، گفت: این سازمان تنها دریافت‌کننده شیر است.

شیر

سیدعبدالله عمادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه با توجه به پیگیری‌های انجام شده در سال‌های پیش، مقرر شد مهدهای کودک نیز همچون مدارس ابتدایی و راهنمایی تحت پوشش توزیع شیر قرار بگیرند، اظهار کرد: سال گذشته به خاطر کمبود اعتبارات این امر به‌طور کامل اجرایی نشد. وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان بهزیستی کشور، وزارت جهاد کشاورزی و غیره عضو کمیته ملی شیر هستند اما مسئولیت و تصمیم‌گیری در این کمیته برعهده وزارت آموزش و پرورش است.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه 160 هزار کودک در طرح ارائه یک وعده غذای گرم روستامهدها و مهدهای کودک مناطق حاشیه‌ای تحت پوشش قرار گرفتند، گفت: قصد داریم تعداد این کودکان را افزایش دهیم که با توجه به وضعیت بودجه‌ای سال آینده در این زمینه تصمیم‌گیری می‌شود. وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر طرح ارائه یک وعده غذای گرم در 7هزار روستامهد و مهدهای کودک مناطق حاشیه‌ای اجرا می‌شود.

کد خبر 167992
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز