مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: برگزیدگان ششمین دوره یادمان و جایزه معماری میرمیران،‌ سوم اردیبهشت‌ماه همزمان با بزرگداشت روز معمار در خانه هنرمندان ایران معرفی شدند.

معماری ایران

به گزارش فارس، ششمین دوره این جایزه معماری با موضوع «معماری و خاک» و «معماری و باد» برگزار شد که برگزیدگان آن به شرح زیر معرفی شدند.

در بخش مسابقه «معماری و خاک» جایزه نخست این بخش به محمدرضا عباس‌پور اهدا شد، جایزه دوم به طرح مشترک امیرحسین رضایی و ایمان یوسفی رسید و جایزه سوم را نیز منوچهر پازوکی دریافت کرد.

در بخش مسابقه «معماری و خاک»، طرح مشترک (بهار بنیادی و صبا خوانساری)،‌ طرح‌های حامد سلطانی،‌هیربد نوروزیان‌پور، میثم کفاش‌نیا و طرح مشترک (پویان بیزه، دلارام زرنگار، ستاره صمدی و ‌روژین هشترودی) نیز به عنوان طرح‌های منتخب معرفی شدند.

در بخش مسابقه «معماری و باد» جایزه نخست به طرح مشترکی از آلاله سخایی‌فر، محسن خان‌محمدی و مهدی قطبی اختصاص یافت.

جایزه دوم به تاها محمود‌آبادی اهدا شد و جایزه سوم نیز به طرح مشترکی از پویا رنجبر، روح‌الله قادری، اشکان قشقایی و سمانه متقی‌پیشه رسید.

در این بخش نیز طرح‌‌های حامد کیخواه، سیدمهدی طبائیان‌نژاد،‌محسن زنگنه،‌بهنام جیحانی و طرح مشترکی از البرز امیری و سمانه مظفر به عنوان آثار منتخب معرفی شدند.

در ششمین دوره جایزه میرمیران 61 اثر با موضوع «معماری و باد» و 83 اثر با موضوع «معماری و خاک» با حضور هیئت داورانی متشکل از ایرج اعتصام، داراب دیبا، علی اکبر صارمی، سیدعلیرضا قهاری، شهاب کاتوزیان، عباس کیارستمی، حمید میرمیران و فریار جواهریان داوری شد.

در این مراسم علاوه بر اهدای جوایز، نمایشگاهی از آثار منتخب پنجمین و ششمین دوره این جایزه و تعدادی از نشریات و کتب مرتبط با معماری، شهرسازی و هنر نیز به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه کتاب نیز 3 تا 8 اردیبهشت میزبان علاقمندان خواهد بود.

 

کد خبر 167524

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز