سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۹:۳۹
۰ نفر

حسن حیدری: تیم ملی فوتبال ایران برای دفاع از اعتبار خود در آسیا روزهای حساسی را سپری می کند و مجموعه حاکم بر فدراسیون فوتبال با تلاش گسترده و عملکردی کارشناسانه درصدد هستند تا تیم ملی با تمام قوا در رقابت های مقدماتی جام ملتهای آسیا حضور پیدا کنند.

با حضور بازیکنان پرسپولیس در اردوی تیم ملی در روزهای آینده تمرینات این تیم با نظم بیشتری دنبال خواهد شد و قلعه نویی سرمربی این تیم آگاهانه تر می تواند به ترکیب ایده آل خود دست پیدا کند. آری هان سرمربی پرسپولیس هم روز گذشته اعلام کرد خیلی زودتر از موعد مقرر بازیکنان را در اختیار تیم ملی خواهد گذاشت و این موضوع می تواند آرامش بیشتری به تیم ملی در این روزهای حساس بخشد.

تیم ملی امروز در اولین آزمایش جدی خود به مصاف راه آهن می رود در حالی که تمرینات تیم ملی در کمپ تیم های ملی دنبال می شود، تیم ملی سوریه همچنان به دیدارهای تدارکاتی اش در سطح منطقه ادامه می دهد. این تیم در هفته جاری در مصاف با اردن سه بر صفر مغلوب شد و قرار است روز جمعه همین هفته نیز در منامه با بحرین دیدار کند. سوریه با این نوع بازی ها سعی دارد تا بازیکنان خود را برای دیدار با ایران در شرایط مطلوبی قرار دهد.

تیم ملی همچنان در هفته جاری در دو نوبت صبح و عصر به تمریناتش ادامه داد. این تیم صبح ها در مجموعه انقلاب زیر نظر پرویز کماسی تمرینات خود را برای آمادگی بدنی هرچه بیشتر بازیکنان انجام می دهد.

در تمرین بعدازظهر نیز ابتدا بازیکنان به مدت 15 دقیقه به گرم کردن خود می پردازند و سپس دروازه بانان تیم ملی که شامل میرزاپور، رودباریان، رحمتی  و طالب لو هستند زیر نظر کریم بوستانی به طور جداگانه به تمرینات اختصاصی می پردازند. در همین زمان بازیکنان نیز به کارهای تاکتیکی با توپ روی می آورند. در انتهای تمرین نیز بازیکنان تیم ملی در دو گروه سبز و قرمز تقسیم شدند و در زمینی کوچک تر از زمین فوتبال بازی درون گروهی برگزار کردند.

در حال حاضر هادی شکوری، علوی، نویدکیا، عباسفرد از جمله بازیکنان مصدوم تیم ملی محسوب می شوند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی گفت: شرایط تیم ملی هر روز بهتر می شود و با حضور بازیکنان لژیونر تمرینات تیم ملی از هفته آینده بطور جدی تر دنبال خواهد شد.

وی در ادامه افزود: از هفته آینده اساس تمرینات ما بر پایه کارهای تاکتیکی خواهد بود.
قلعه نویی در مورد حضور لژیونرها گفت: بازیکنانی که در لیگ امارات حضور دارند تا یکشنبه هفته آینده به تهران خواهند آمد و لژیونرهای اروپایی نیز طبق قانون فیفا 3 روز تا پیش از بازی رسمی خود را به تیم ملی خواهند رساند.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی اواخر هفته آینده اعلام خواهد شد.

کد خبر 1674

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز