همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شعار سال و با انتقاد از وضعیت بازار نسبت به وجود کالاهای خارجی و مصرف آن در داخل گفت: بازار ناموس اقتصاد است و نباید آن را در اختیار اجنبی‌ها قرار داد.

ایسنا نوشت: سردار محمدرضا نقدی در همایش مربیان حلقه‌های صالحین بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در حسینیه ثارالله ستاد سپاه استان قم ادامه داد: دنیا ملت ما را ملتی مبارز در برابر استکبار می‌داند. این ملت با چنین ویژگی‌هایی در زمینه اداره کشور دچار مشکل است و نمی‌تواند الگویی برای دیگر کشورها باشد زیرا معتقدم در زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری که از سال‌های گذشته با تعیین شعار سال مسیر را به همگان نشان می‌دادند، آن‌گونه که باید حرکت نشده است.

وی هم‌چنین با بیان این‌که «در راستای تحقق شعار سال باید کالاهای داخلی در سطح جامعه تبلیغ شود» اظهار کرد: ملت ایران اگر بخواهد در اداره کشور الگویی برای دیگران باشد و با قاطعیت تمام در برابر جهان بایستند، باید به تولید ملی حتی کوچکترین چیز روی آورد و تولیدات داخلی خود را مصرف کند و این رمز موفقیت ایران اسلامی است.

نقدی با اشاره به پیشرفت‌های ایران در زمینه علم و دستیابی به آن گفت: ملتی که زمانی اکثریش بی‌سواد مطلق بودند، امروز جزو 17کشور در دستیابی به علوم است و رتبه نخست در سرعت دستیابی به علم را از آن خود کرده است.

وی با بیان این‌که «در سال گذشته دشمنان توطئه‌های فراواری را به کار بستند تا این ملت را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف نمایند» اظهار کرد: قطعنامه علیه ایران، فراخواندن سفرای خود، التهاب فراوان در بازار سکه و ارز، همه و همه از جمله این توطئه‌ها بود که ملت ایران اسلامی با حضور 65 درصدی خود در پای صندوق‌های رای این توطئه‌ها را خنثی کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز گزینه‌های روی میز به زیر میز رفته است و خودشان معترف بر این هستند که اظهار نظر جنگ با ایران به اقتصاد جهانی به ویژه اقتصاد خودشان لطمه وارد خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با تاکید بر ضرورت ترویج تفکر ولایت فقیه در حلقه‌های صالحین اظهار کرد: حلقه‌های صالحین جایی برای تربیت نیروهای مخلص، بسیجی و ولایی است، حلقه‌های صالحین باید کادرسازی برای انقلاب باشد.

وی با بیان این‌که «کار در بسیج یعنی کار دواطلبانه و عاشقانه» ادامه داد: معتقدم فرهنگیان بسیجی نقش اساسی در تربیت و کادرسازی برای انقلاب دارند.

وی با اشاره به همکاری گسترده بسیج و آموزش و پرورش گفت: این همکاری گسترده در زمینه اعزام 900 هزار دانش‌آموز دختر و پسر به سرزمین‌های نور قابل درک و مشاهده بود و بنده از همه به ویژه وزیر و معاونین وزارت آموزش و پرورش کمال تشکر را دارم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که «بعضی از کاستی‌های جامعه مانند حجاب به محتوای آموزشی باز می‌گردد» اظهار کرد: باید تلاش شود در بحث محتوای آموزشی به مسائل فرهنگی و مقوله حجاب بیشتر پرداخته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال و با انتقاد از وضعیت بازار نسبت به وجود کالاهای خارجی و مصرف آن در داخل گفت: بازار ناموس اقتصاد است و نباید آن را در اختیار اجنبی‌ها قرار داد.

کد خبر 167003
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز