همشهری آنلاین: وزیر کشور و نماینده رییس‌جمهور در ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره)، طی حکمی علیرضا افشار قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی را به عنوان مسوول امور فرهنگی و اطلاع رسانی مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) منصوب کرد.

با حکم وزیر کشور،‌ مسوول امور فرهنگی و اطلاع رسانی سالگرد ارتحال امام (ره) منصوب شد.

در حکم وزیر کشور آمده است:  با عنایت به ضرورت برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، وزیر کشور و نماینده رییس‌جمهور در ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره)، طی حکمی علیرضا افشار قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی را به عنوان مسوول امور فرهنگی و اطلاع رسانی مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) منصوب کرد.

وزیر کشور ابراز امیدواری کرد: با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های واحد روابط عمومی و شورای اطلاع رسانی وزارت کشور، همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها و نهادهای مسوول و از طریق تشکیل کمیته‌های ذیربط تمهیدات لازم اتخاذ و به مرحله اجرا گذارده شود.

وی ادامه داد: امروز پس از گذشت 33 سال شاهد تجلی افکار و اندیشه‌های بلند امام خمینی (ره) و تاثیرات انقلاب اسلامی در تحولات جهانی و موج بیداری اسلامی و مردمی هستیم. 14خرداد افزون بر تازه شدن داغ فراق امام، برای فرزندان خمینی کبیر شرح درد اشتیاق و آزمون پایبندی به وصیت آن پیر فرزانه در وحدت کلمه و آرمان‌های امام است.

 

کد خبر 166846
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز