همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: در روزهای سیزدهم و چهاردهم خرداد ماه تمامی بازرسان به همراه نمایندگان سامانه 1888 در حرم حضرت امام (ره) به صورت آماده باش کامل حضور خواهند داشت.

حرم امام خمینی

به گزارش همشهری آنلاین، مهندس سلیم جوهری با اعلام این خبر گفت: در بیست و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، سامانه نظارتی 1888 نسبت به دریافت نظرات و پیشنهادات شهروندان اقدام و در پایان مراسم، عملکرد عوامل اجرایی را از نگاه مردم برمبنای تحلیلی که از نظرسنجی ها انجام می شود ارزیابی می کند.

وی عنوان کرد: اکیپهای سامانه 1888 در ستاد مرکزی، پارکینگ های جنوبی، شمالی و غربی حرم مطهر، پارکینگ دانشگاه شاهد و در مجموعه سازمان بهشت زهرا (س) آماده دریافت و ثبت نظرات هموطنان خواهند بود.

معاون خدمات شهری سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان این مطلب که عملکرد سالهای گذشته تمام واحدهای اجرایی شهرداری تهران در مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با مستندات مربوطه جمع بندی و تحت بررسی قرار گرفته است، گفت: پیشنهادات لازم از طریق این سازمان به واحدهای اجرایی اعلام شده و در برنامه ریزی امسال تمام موارد مدنظر قرار گرفته است.

سلیم جوهری در ادامه افزود: تمامی فعالیتهای مربوط به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در سه مرحله قبل از مراسم، در حین مراسم و بعد از آن تفکیک شده و بازرسی نقش نظارتی خود را در تمام مراحل عملکرد واحد های اجرایی ایفا می کند.

معاون خدمات شهری سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به این موضوع که معاونت خدمات شهری معاونتی اجرایی است و ارتباط مستقیم با مردم دارد، گفت: بازرسی های غیر مترقبه در معاونت خدمات شهری افزایش خواهد داشت و نظارت بر عملکرد واحدهای اجرایی با هدف کسب رضایت مردم به صورت ویژه تر انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر در حوزه معاونت خدمات شهری کاری را انجام دهیم که منجر به افزایش رضایتمندی و مشارکت شهروندان شود می توانیم بگوییم که در امر نظارت و بازرسی نتیجه مطلوب را کسب کرده ایم.

سلیم جوهری عنوان کرد: با انجام بازدیدهای میدانی و نظارت همه جانبه و با استفاده از تجزیه و تحلیل پیامهای مردمی سامانه 1888، نقاط ضعف عوامل اجرایی توسط بازرسان مورد بازبینی و اصلاح رویه قرار می گیرد تا سطح رضایتمندی شهروندان افزایش یابد.

کد خبر 172423

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز