سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: گونتر گراس برنده جایزه نوبل ادبیات 1999 که روزهای گذشته بخاطر انتقاد از سیاست‌های رژیم صهیونیستی درقبال ایران، آماج توهین‌ها و حملات ناجوانمردانه گروه‌ها و رسانه‌های حامی صهیونیست‌ها قرار گرفته بود راهی بیمارستان شد.

گونتر گراس راهی بیمارستان شد

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های آلمان، گونتر گراس نویسنده و هنرمند مشهور آلمانی دوشنبه شب به بیمارستانی در منطقه سنت گیورک هامبورگ منتقل شده و تحت درمان پزشکان این بیمارستان قرار گرفته است.

روزنامه بیلد در نسخه آنلاین خود، نوشت: یکی از کارکنان این بیمارستان با تایید بستری شدن گراس 84 ساله بدلیل عارضه قلبی، از دادن هرگونه توضیحی درمورد وضعیت حال وی بدلیل ممنوعیت انتشار وضعیت خصوصی بیماران، امتناع کرد.

به گفته نزدیکان گراس، در روزهای اخیر و بدنبال اظهارات انتقادی این نویسنده مشهور آلمانی از سیاست های جنگ طلبانه اسرائیل، درخواست های متعددی برای مصاحبه با وی از سوی رسانه های مختلف داخلی و خارجی دریافت شده که همه آنها بدلیل وضعیت نامناسب جسمی گراس، رد شدند.

از برنده جایزه نوبل ادبیات آلمان همچنین دعوت شده بود که شب گذشته در یک برنامه پربیننده تلویزیونی و در یک مناظره از نظرات خود درمورد رژیم صهیونیستی دفاع کند که وی بدلیل ناراحتی قلبی موفق به حضور در این برنامه نیز نشده بود.

روزنامه های بیلد و ولت در آلمان که به بلندگوی صهونیست ها در این کشور معروف هستند در راس رسانه های تخریبی بصورت هماهنگ و برنامه ریزی شده طی روزهای اخیر حملات بی رحمانه ای را نسبت به این نویسنده مشهور آلمان که از احترام و جایگاه اخلاقی ویژه ای در بین مردم این کشور برخوردار است، در دستور کار قرار داده بودند.

کد خبر 166748
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز