چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۵:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: بهروز خوش‌رزم از ساخت سریالی درباره‌ زندگی استاد علی‌اکبر صنعتی به کارگردانی مازیار میری خبر داد.

نقاشی

به گزارش ایسنا، این تهیه‌کننده با اعلام این خبر افزود: پیش‌ تولید این سریال 15 قسمتی که در مرکز سیما فیلم تهیه می‌شود، آغاز شده است. نگارش فیلمنامه را نیز فرهاد توحیدی و فروغ فروهیده به طور مشترک بر عهده دارند.

خوش‌رزم ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم حدود تیر یا مرداد ماه امسال به تصویربرداری خواهیم رسید؛ در حال حاضر نیز سیناپس داستان‌ها کامل شده و فیلمنامه در حال نگارش است.

او در پاسخ به پرسشی درباره‌ کامل شدن فیلمنامه قبل از شروع تصویربرداری، گفت: کار ما با همزمانی نگارش و تصویربرداری مواجه می‌شود، چون این سریال بخش‌های جداگانه‌ای دارد و زمانی که ما مشغول تصویربرداری بخش اول هستیم نویسنده‌ها می‌توانند بخش‌های دیگر را بنویسند.

خوش‌رزم درباره‌ محل تصویربرداری این سریال نیز توضیح داد: در حال حاضر کرمان، قزوین، کاشان، نایین و یزد را می‌بینیم تا بتوانیم جاهایی را که به شرایط و لوکیشن‌های کار ما نزدیک‌تر است، انتخاب کنیم.

این تهیه‌کننده درباره‌ انتخاب بازیگر نقش استاد علی‌اکبر صنعتی افزود: هنوز به مرحله انتخاب بازیگر نرسیده‌ایم؛ اما در انتخاب بازیگر، چهره‌پرداز نظر خواهد داد تا بازیگر مناسب این نقش را انتخاب کنیم.

بقیه عوامل سریال استاد علی‌اکبر صنعتی عبارتند از: مدیر هنری: امیراثباتی، دستیار اول کارگردان: مریم هژیروند، مدیر تولید: مهدی بدرلو و طراح گریم: مهرداد میرکیانی.

 

کد خبر 165805

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز