همشهری آنلاین: در کشور ما انجام راهپیمایی مسالمت آمیز کارگران در روز ۱۱ اردیبهشت مانعی ندارد، وزارت کشور نیز مجوز برگزاری این کار را می‌دهد.‌

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وزارت کشور باید به کارگران مجوز راهپیمایی بدهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن رضایی در حاشیه مراسم افتتاحیه پژوهشکده دین و سیاست در قم، در پاسخ به این سوال که آیا وجود موانع برای برگزاری راهپیمایی مسالمت آمیز کارگران در روز ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر صحیح است یا خیر؟ گفت: در کشور ما انجام این نوع کار‌ها مانعی ندارد، وزارت کشور نیز مجوز برگزاری این کار را ‌می‌دهد و باید بدهد.

وی افزود: باید اقشار مختلف بتوانند به بیان مطالبات خود پرداخته تا نشاط سیاسی و اجتماعی درجامعه حاکم شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص هجمه‌ای اخیر بر علیه آیت الله‌ هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان چند ماه پیش خاطره‌ای را بیان کردند و چیز خاصی نبوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کاندیدای ریاست جمهوری آینده خواهید شد؟گفت: تصمیمی برای کاندیداتوری ندارم.

رضایی درباره انتصاب مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی با وجود حکم تعلیق وی با شکایت خانواده کامرانی نیز گفت: این مساله را باید خود دولت و مجلس حل کنند، امسال سال مهمی است که دولت و مجلس باید بیش از هر سال وحدت داشته باشند.

وی افزود: راههای قانونی برای ایجاد تعاملات وجود دارد و باید از‌‌ همان طریق قانونی مسایل حل و فصل شود. دلیلی ندارد یک مساله که ‌می‌تواند از راههای قانونی حل شود تبدیل به یک منازعه سیاسی شود.

کد خبر 165689
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز