گروه اقتصادی: اقدام دولت در حذف یارانه نقدی مرحله دوم و بی‌توجهی مسئولان به وعده خودانصرافی بودن حذف یارانه‌ها پرسش‌های فراوانی را به‌وجود آورد.

تلفن‌های گروه اقتصادی همشهری در روزهای اخیر در قرق شهروندانی قرار گرفته که همچنان در جست‌وجوی پاسخ قانع‌کننده مسئولان درباره تبعیض در واریز مازاد یارانه نقدی 28 هزار تومانی و نحوه اعتراض به این تصمیم هستند. به گزارش خبرنگار ما، چند روز گذشته تلفن‌ها عمدتا حول محور این پرسش مردم به صدا در می‌آید که مسئولان چرا شفاف نمی‌گویند چگونه به این نتیجه رسیده‌اند که حذف‌شدگان مرحله دوم، از سطح درآمد بهتری نسبت به دیگران برخوردارند؟ اماجدی‌ترین پرسش مردم این است که چگونه باید اعتراض خود را نسبت به حذف یکجانبه یارانه نقدی مطرح کنیم و آیا دستگاه یا مرجعی برای رسیدگی و بررسی اعتراضات و شکایات مردمی وجود دارد؟

تجمع در دبیرستان البرز تهران

فارس هم گزارش داد: گروه زیادی از شهروندان با حضور در برابر ستاد هدفمندی نسبت به ارسال پیامک حذف یارانه ۲۸ هزار تومانی اعتراض کردند. بخشی از دبیرستان البرز در خیابان حافظ که محل ستاد هدفمندی و ستاد اصلاح اطلاعات خانوار و همچنین ستاد استقرار نماینده بانک‌ها و مرکز آمار ایران و نیز نماینده سازمان هدفمندی یارانه‌هاست، روز شنبه 19 فروردین با ازدحام جمعیت در اعتراض به پیامک حذف یارانه 28 هزار تومانی مواجه شد. بیش از 200 نفر از مردم در محل این ستاد واقع در دبیرستان البرز حضور داشتند که در صف‌های پیچ در پیچ سالن‌ها و اتاق‌ها انتظار پاسخگویی از مسئولان سازمان هدفمندی یارانه‌ها و مرکز آمار ایران و نمایندگان بانک‌ها را می‌کشیدند.

کد خبر 165250
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز