همشهری آنلاین: در روز سوم نهمین دوره مسابقات تکواندوی نوجوانان جهان، تیم ملی تکواندو موفق شد مدال طلای وزن نهم را به خود اختصاص دهد.

takewondo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ پوریا عرفانیان، تکواندوکار وزن نهم توانست در اولین قدم کوکمان از ترکیه را با شکست روبرو کند و در مرحله دوم نیز تکواندوکاری از کرواسی را از پیش رو برداشت و به مرحله یک هشتم نهایی رسید. وی در ادامه نماینده کشور تایلند را با نتیجه 15 بر6 مغلوب کرده و به دور ما قبل فینال راه پیدا کرد. در این مرحله نیز تکواندوکار نوجوان کشورمان موفق شد حریف روسیه‌ای خود را 18 بر 10 مغلوب کرده و به فینال رقابت‌های نوجوانان جهان راه پیدا کند.

پوریا عرفانیان در فینال با انجام یک بازی زیبا و قابل توجه توانست حریف باانگیزه و قدرتمند خود از آلمان را 8 بر5 شکست داده و مدال طلا را تصاحب کند.

گفتنی است، سید مجتبی کرامتی نیز در وزن چهارم بعد از شکست 12 بر 1 گابریل فدیس از آمریکا و تکواندوکاری از فلسطین، در مرحله سوم نتیجه را به حریفی از بلژیک واگذار کرده و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

زهرابی به مدال برنز رسید

آتوسا زهرابی، تکواندوکار وزن چهارم تیم ملی تکواندو نوجوانان در ابتدای روز سوم با قرعه استراحت روبرو شد اما در مرحله دوم توانست حریف تایلندی خود را از پیش رو بردارد و در دور سوم نیز با اقتدار موفق شد تکواندوکاری از مکزیک را شکست دهد. وی در دور چهارم مقابل نماینده بلاروس قرار گرفت و توانست این حریف را با امتیاز طلایی پشت سر گذاشته و به مرحله ماقبل فینال راه پیدا کند.

آتوسا زهرابی برای رسیدن به فینال باید تکواندوکار روسیه را شکست می داد که متاسفانه نتیجه را 21 بر 5 واگذار کرده و به مدال برنز دست پیدا کرد.

در وزن چهارم دختران 37 تکواندوکار حضور داشتند.

 

کد خبر 165110
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز