همشهری آنلاین: سعید مرتضوی مدیرعامل تازه منصوب شده صندوق تأمین اجتماعی که پس از انتصابش اظهارنظرها و نقدهای مختلفی از سوی چهره‌های سیاسی کشور صورت گرفته است، پس از شنیدن انبوه نقدها تصمیم گرفت برای زیارت حرم حضرت امام حسین علیه‌السلام و حضرت ابوالفضل‌العباس علیه‌السلام به کربلا برود.

به گزارش همشهری آنلاین، سعید مرتضوی نماینده ویژه رییس جمهور و رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا است که در روزهای پایانی سال 90 با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مدیرعامل جدید صندوق تامین اجتماعی معرفی شد.

پرویز سروری، نماینده مردم تهران با عنوان اینکه مرتضوی و سوابق او هیچ تناسبی با مسئولیت مدیرعاملی صندوق تامین اجتماعی ندارد، از اولین چهره‌هایی بود که پس از اعلام رسمی انتصاب مرتضوی در صندوق تامین اجتماعی به این انتصاب انتقاد کرد.

منتقدان به انتصاب سعید مرتضوی در تامین اجتماعی ضمن اینکه این صندوق را یک مرکز حساس، تاثیرگذار و دربرگیرنده یک قطب بزرگ اقتصادی کشور می‌نامند، انتصاب مرتضوی در صندوق تامین اجتماعی را منجر به سیاسی شدن این صندوق و افزایش حاشیه‌سازی‌ها می‌دانند.

پرویز سروری، نماینده مردم تهران در مجلس پس از معرفی رسمی سعید مرتضوی به عنوان مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی، در گفتگو با مهر اعلام کرد: در صورت کنار گذاشته نشدن مرتضوی جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح وزیر کار را که متن آن تهیه شده و به امضای نمایندگان مجلس رسیده است قطعا پیگیری می‌کنند.

کد خبر 164503
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز