همشهری‌آنلاین: وزیر اطلاعات گفت: مسئله اصلی ما در سوریه بشار اسد نیست بلکه مهمترین مسئله حفظ روحیه مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی است که متاسفانه بسیاری به این امر توجه ندارند.

حجت‌الاسلام مصلحی وزیر اطلاعات در نشست روحانیون کاروان‌ها در مدینه منوره با تبریک فرارسیدن سال نو مطالبی را درباره طراحی‌های دشمن برای نفوذ در حوزه های علمیه و برنامه شکست خورده استکبار در انتخابات مجلس مطالبی را مطرح کرد که مهمترین آنها به نقل از فارس در زیر آمده است:

  • شبکه‌های رسانه‌ای مانند بی‌بی‌سی و صدای آمریکا طراحی‌های سنگینی برای این انتخابات داشتند و شبکه‌های ارتباطی بدین منظور طراحی کرده بودند تا در شبکه‌های مختلف رسانه‌ای و ماهواره‌ای فتنه‌ای سنگین‌تر از فتنه 88 را ایجاد کنند.
  • این طرح رسانه‌های معاند با مصاحبه زنده کلینتون در بی‌بی‌سی استارت خورد ولی خوشبحتانه با درایت و هوشیاری دستگاه‌های امنیتی کشور در همان آغاز امر شناسایی و مورد رصد کامل قرار گرفت.
  • مقامات کشورهای آمریکا و انگلیس در جلسات خود بارها اعلام کرده بودند که کار نظام در انتخابات مجلس تمام است ولی مثل 30 سال گذشته همه نقشه‌های آنان برآب شد.
  • انتخابات مجلس شورای اسلامی به سبب رقابت‌های قبیله‌ای و قومی دارای تنش‌های مختلف و حوادث تلخی در دوره‌های قبلی بود. خوشبختانه با وجود همه طراحی‌های دشمن و تبلیغات رسانه‌ای آنان، انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی با مشارکت بسیار بالا از آرام‌ترین و بدون تنش‌ترین انتخابات مجلس در کشورمان بود و دشمن به‌خوبی این موفقیت بزرگ امنیتی را درک کرده و پیام بزرگ آن را هم دریافت کرده است.
  • روش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت کشور؛ سرویس‌های اطلاعاتی دشمن با همکاری رسانه‌های خود حتی پشتیبانی سرویس اطلاعاتی فرانسه و انگلیس حلقه‌های مختلفی در داخل و خارج از کشور ایجاد کرده بودند که دستگاه‌های اطلاعاتی کشور پیش از انتخابات به طور کامل به این حلقه‌ها اشراف یافته و توانستند مانع اقدامات آنان شوند.
  • هم‌اینک گروه های مختلف اپوزوسیون خارج از کشور بخاطر درز محرمانه ترین مذاکرات و تصمیمات خود به شدت به‌یکدیگر شک دارند و از همدیگر می‌پرسند مدحی نفوذ کرده به داخل ما چه کسی است که این مسئله یکی از دستاوردهای اشراف اطلاعاتی محسوب می‌شود.
  • در سفر با عربستان با ولیعهد عربستان دیدار داشتم و پیام صریح و روشن جمهوری اسلامی ایران را در خصوص تحولات منطقه‌ای به وی بیان کردم. از نکات جالب این دیدار این بود که ولیعهد عربستان صراحتا اعتراف کرد که در ایام جنگ تحمیلی بخاطر عربی بودن صدام حمایت‌های بسیاری از وی داشتیم که بنده نیز پاسخ صریحی به وی دادم.
  • یکی از این روش‌های دشمن، نفود به حوزه‌های علمیه است که برای دشمن اهمیت بسیار زیادی دارد و گاهی مشاهده شده است با 10 واسطه به هدف خود رسیده‌اند. توجه ویژه به موضوع شیعه‌شناسی از دیگر برنامه‌های دشمنان است و هم‌اینک موساد موسسات مختلف تخصصی در خصوص شیعه‌شناسی ایجاد کرده است تا بتواند با شناخت دقیق از شیعه به آن ضربه بزند.
  • مسئله اصلی ما در سوریه بشار اسد نیست بلکه مهمترین مسئله حفظ روحیه مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی است که متاسفانه بسیاری به این امر توجه ندارند.
کد خبر 164200
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز