همشهری‌آنلاین: وزیر اطلاعات تصریح کرد: تا زمانی که در کشور ولی فقیه وجود دارد، دشمن نمی‌تواند هیچ ناآرامی موفقی را در ایران شکل دهد؛ چرا که با یک مانع جدی به عنوان رهبری ایران برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی که در همایش اعزام مبلغین ویژه ماه رمضان در قم سخن می‌گفت، بابیان این مطلب،افزود: اشراف برساختار حاکمیت، قدرت در مدیریت بحران و محبوبیت مقام معظم رهبری در میان جامعه از جمله عوامل شکست فتنه 88 بود.

وی همچنین تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن نظام ، عدم توانایی بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف در تامین نیازهای جامعه ، ایجاد شکاف بین نخبگان، القای سیاه نمایی به طور خاص و ویژه و ترسیم چشم‌اندازی بسیار تیره از وضعیت کشور را از عمده‌ترین محورهای توطئه‌های دشمن برشمرد.

وی با اشاره به این که دشمن به دنبال ایجاد شکاف در زمینه‌های قومی در ایران است، ادامه داد: ایجاد شکاف میان دین و سیاست، میان حاکمیت و مردم و مسئولین نظام ، ایجاد شکاف میان نظام اجتماعی و سیاسی از مهمترین شیوه‌های دشمنان برای از پا درآوردن ایران است.

وزیراطلاعات با بیان این که امروز دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران از اقتدار خاصی برخوردار است، تاکید کرد:‌ دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران بر اساس نیازهای انقلاب و اسلام شکل گرفته و به همین دلیل دشمن می‌خواهد با بحران نمایی در سیاست خارجی به نظام آسیب برساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعزام مبلغین ویژه ماه مبارک رمضان به سراسر کشور، گفت: مبلغان در بحث تبلیغ به وظیفه‌ی بزرگ الهی خود عمل می‌کنند و این مقوله‌ مقوله‌ای است که امروز در جمهوری اسلامی با بصیرت بخشی عمومی همراه است.

وی با اشاره به این‌که در مقوله‌ی بصیرت بخشی عمومی شناخت دشمن و شناساندن آنها به مردم دارای اهمیت است، افزود: باید ظرفیت توان و توطئه‌های دشمنان را به مردم جامعه معرفی کرد که در این زمینه بصیریت بخشی رهبری بسیار اثر گذار بوده است.

مصلحی گفت: دشمن ، سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، در مجموعه‌های مختلف موسسات بزرگی را تشکیل دادند، برای این که مذهب، حوزه‌های علمیه و نقش روحانیت در مرجعیت شیعه را خدشه دار کنند.

وی شناساندن راه‌های مبارزه و شناساندن فرصت‌ها به مردم برای کسب بینش لازم ، را دو محور مهم در امر تبلیغ عنوان کرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به این که ماه رمضان فرصتی طلایی برای بصیرت پذیری مردم است، گفت: متاسفانه موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام با طراحی دشمن در داخل سیاه نمایی می‌شود و تبلیغ در پیشبرد اهداف نظام نقش کلیدی را ایفا می‌کند.

کد خبر 177574
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز