دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس پلیس راه استان البرز اعلام کرد: ترافیک نیمه‌سنگینی در جاده چالوس در جریان است که انتظار می‌رود این وضعیت تا آخر هفته ادامه داشته باشد

chalous

همایون شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به انجام مرحله دوم سفرهای نوروزی شاهد هستیم که حجم زیادی از خودروها برای سفر به استان‌های شمالی، غربی و شمال غرب کشور وارد استان البرز شده‌اند.

وی تصریح کرد: این خودروها برای عبور از استان البرز و رسیدن به مقصد بیشتر از جاده چالوس و اتوبان کرج ـ قزوین تردد می‌کنند.

جاده چالوس جزو پر ترددترین محورهای کشور است

این فرمانده ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: جاده کرج ـ چالوس جزو پر ترددترین محورهای کشور بوده و طی روزهای اخیر ترافیک سنگینی در این مسیر وجود داشته است.

شریفی گفت: ترافیک سنگین و نیمه‌روان در مسیر چالوس به دلیل حجم زیاد خودروها وجود دارد و این وضعیت تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

تمام محورهای استان البرز باز است

وی ادامه داد: محور کرج ـ قزوین نیز شاهد بار ترافیکی است که با تلاش ماموران پلیس راه و دستگاه‌های خدمات‌رسان هم اکنون تردد در تمام محورهای استان البرز صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راه استان البرز تاکید کرد: در صورت توجه به علائم راهنمایی و رانندگی و هشدارهای پلیس ترافیک نیمه‌سنگین در جاده‌ها قابل تحمل خواهد شد.

مردم به توصیه‌های هواشناسی توجه کنند

شریفی با اشاره به وضعیت جوی استان البرز گفت: پیش‌بینی هواشناسی نشان می‌دهد که طی روزهای آینده شاهد بارش باران در استان و جاده‌ها خواهیم بود که لازم است مردم پیش و در هنگام سفر به این موضوع توجه داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد:‌ به همراه داشتن وسائل ایمنی و گرمایشی در این فصل از سال برای مسافران نوروزی ضروری است

کد خبر 164171
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز