چهارشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رییس جمهوری اسلامی ایران با تمجید از سنت نیکوی نبوی و اخلاق خوب ایرانیان در عیادت از بیماران، ملت ایران را یک خانواده خواند و ابراز امیدواری کرد که همه مردم کشور در سال 91 سالی سرشار از سلامتی، موفقیت، عزت و نشاط داشته باشند.

visit

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمود احمدی نژاد چهارشنبه پس از عیادت از بیماران بستری در بیمارستان سینا تهران در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا و واحد مرکزی خبر ضمن تبریک مجدد عید نوروز به ملت ایران گفت: عیادت از مریضان توصیه پیامبر اسلام و از اخلاق بسیار خوب مردم کشورمان است.

رییس قوه مجریه یادآور شد: ملت ایران از گذشته‌های بسیار دور سنت بسیار خوب عیادت از بیماران را انجام می‌دهند.

رییس جمهوری درباره برنامه‌های عیدانه خود در دو روز نخست سال 91 در قالب بازدید از کانون اصلاح و تربیت تهران و مجتمع خدمات بهزیستی دخترانه آسیه و عیادت از بیماران اظهار داشت: سعی داریم که در حد توان وظیفه خود را در این زمینه عیادت از بیماران انجام دهیم ضمن آن که ملت ایران عیادت از بیماران را وظیفه خود می دانند و از بیماران عیادت می کنند.

احمدی نژاد با بیان این که ملت یک خانواده است، تاکید کرد: همه باید با هم زندگی کنیم، ممکن است در یک خانواده کسی به دلایلی دچار مشکل شود که در این صورت سایر اعضای خانواده نیز ناراحت خواهند بود.

رییس قوه مجریه با اشاره به این که در ایام نوروز ممکن است جمعی ازهموطنان دچار مشکل شده و در کنار خانواده نباشند اظهار داشت: ملت ایران سنت خوب عیادت از بیماران را با توجه به توصیه های پیامبر (ص) و اخلاق خوب ایرانیان انجام می‌دهند.

رییس جمهوری اظهار امیدواری کرد که سال 91 سال پیشرفت های بزرگ و فتح قله های بزرگ تر برای ملت ایران باشد.

کد خبر 163995
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز