همشهری‌آنلاین: وزیر امور خارجه ایران در واکنش به لفاظی‌های جنگی تل آویو علیه ایران اعلام کرد که رژیم تل آویو آنقدر کوچک است که حتی یک هفته هم در یک جنگ واقعی دوام نمی‌آورد و حمله این رژیم به ایران به نابودی آن منجر خواهد شد.

salehi

فارس نوشت: علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با تلویزیون دانمارک با اشاره به اینکه اقدام نظامی اسرائیل علیه تاسیسات هسته‌ای ایران به نابودی این رژیم در مدت یک هفته منجر خواهد شد اعلام کرد که اسرائیل آنقدر کوچک است که یک هفته هم در یک جنگ واقعی دوام نمی‌آورد.

وزیر امور خارجه ایران روز گذشته اعلام کرد: حتی اگر اسرائیل تصمیم به ارتکاب چنین خطایی شود، این اقدام تل آویو تعیین کننده زمان نابودی تل آویو خواهد بود و اسرائیلی‌ها به خوبی از این موضوع آگاهند.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران در ادامه مصاحبه خود هشدار داد که اقدام نظامی اسرائیل علیه تاسیسات هسته‌ای ایران، به شیوه‌ای موثر و با تمام نیرو از سوی جمهوری اسلامی پاسخ داده خواهد شد.

این اظهارات صالحی در شرایطی گزارش می‌شود که او اوایل روز گذشته با محمود الزهار از شخصیت‌های ارشد حماس در تهران دیدار داشت؛ وزیر امور خارجه ایران در جریان این نشست حملات هوایی اسرائیل به غزه را محکوم کرد و این حملات را حملات وحشیانه رژیم صهیونیست علیه جمعیت بی گناه فلسطین توصیف کرد.

صالحی در این نشست گفت: حمایت از فلسطینیان بخشی از اصول و اعتقادات مذهبی ماست و ما مطمئن هستیم که مردم فلسطین پیروز خواهند شد.

کد خبر 163753
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز