همشهری آنلاین: رئیس جمهور در آخرین بخش از پاسخ‌هایش به نمایندگان مجلس گفت: برای اینکه خوراک شب عید مردم فراهم شوم، آمدم. سوالات امتحانی که برای من طرح کرده بودید، خیلی سخت نبود. اگر با خودم مشورت می‌کردید سوالات بهتری می‌دادم. من به همه سوالات پاسخ دادهام، حالا شما نمره بدهید. اگر یک ذره از 20 کمتر بدهید، بی‌انصافی است!

به گزارش همشهری آنلاین، محمود احمدی‌نژاد در آخرین بخش از اظهاراتش در پاسخ به سئوالات طراحان سئوال از رئیس جمهور با لحن طعنه آمیز گفت: شب عید است بگذارید چیزی بگویم که مردم هم شاد شوند. چندین نهاد ناظر بر دولت هستند. خدا را شاکریم که حتی یک مورد تخلف مهم از دولت اثبات نشده است. اما بین خودتان و خدا شده است، یکسری به دستگاه‌های دیگر بزنید و ببینید که بودجه را چگونه خرج کرده‌اند.

وی ادامه داد: شوخی می‌کنم اما دولت برای شکایت از شما باید به خود شما شکایت کند. شهادت می دهم که مجلس از همه ظرفیت‌های قانونی و فراقانونی استفاده کرد تا کنترل و نظارت بر دولت داشته باشد.

احمدی نژاد ادامه داد: شوخی بس است. وقت کشور مهم است و ما مسئول خدمت به مردم هستیم. دسته بازی و باند بازی دیگر تمام شده و باید روی اصولمان بایستیم. تقوی و عدالت باید در همین کارهای روزمره باشد.

وی ادامه داد: برای اینکه خوراک شب عید مردم فراهم شوم، آمدم. سوالات امتحانی که برای من طرح کرده بودید، خیلی سخت نبود. به نظرم طراح سوال با شاسی لیسانس گرفته است! اگر با خودم مشورت می‌کردید سوالات بهتری می‌دادم! من به همه سوالات پاسخ دادهام، حالا شما نمره بدهید. اگر یک ذره از 20 کمتر بدهید، بی انصافی است!

کد خبر 163605
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز