شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: 11 هنرمند ایرانی در نمایشگاهی باعنوان هوای تازه آثارشان را در بلژیک برای علاقمندان عرضه کردند.

نمایشگاه نقاشی

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه که با همکاری گالری طراحان آزاد و توسط نازنین جواهری در بلژیک برگزار شد، توجه کارشناسان هنری را به خود جلب کرد.

در این نمایشگاه آثاری از رزیتا شرف جهان، افشین چیذری، مجید کوهرنگ، معصومه بختیاری، بابک کاظمی، سارا روحی صفت، طاها حیدری، آسو خان محمدی، عاطفه سمایی، جاهد سربلند نازنین جواهری درمعرض دید قرار گرفت.

همچنین در این نمایشگاه 5 هنرمند خارجی به نام‌های ویرفرند واندرهوو، مارتین لاکور، آندرس هاتفلد و آوین کاکی و سالوا جابلی از کشور بلژیک آثارشان را به نمایش درآوردند.

در این نمایشگاه که برای فروش آثار هنرمندان شرکت‌کننده برپا شده، آثار این 16 هنرمند با موفقیت به فروش رفت و مورد استقبال قرار گرفت.

شرف جهان که خود از هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه و مدیر گالری طراحان آزاد است، این نمایشگاه را حاصل چند ماه تلاش نازنین جواهری و همکاری گالری طراحان آزاد عنوان کرد.

گالری طراحان آزاد ازجمله گالری‌های مطرح ایران است که تاکنون نمایشگاههای بسیاری را از هنرمندان ایران در خارج از ایران برپا کرده و توانسته در این نمایشگاه‌ها آثار هنرمندان ایران را برای خریداران خارجی عرضه کند.

کد خبر 163173
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز