چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۴:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: باراک اوباما که قصد دارد از جانب دموکرات‌ها در رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا شرکت کند، توانست حمایت بسیاری از ستارگان سینمایی هالیوود را از خود تضمین کند

خبرگزاری اتریش از لس آنجلس گزارش داد، جورج کلونی، ادی مورفی، باربارا استریسند و بسیاری دیگر از بازیگران در مراسمی با اوباما در لس آنجلس کمک‌های تبلیغاتی به ارزش یک میلیون دلار را برای وی جمع کردند.
شرکت‌کنندگان در این مراسم از آمادگی اوباما برای حضور در رقابت‌های نوامبر 2008 ریاست جمهوری آمریکا با تابلوهای آبی که روی آنها نوشته شده بود "اوباما "08" استقبال کردند.
این سیاستمدار دوباره از خروج از عراق و همچنین اصلاحات در زمینه بهداشت و آموزش سخن گفت. وی گفت: ما می‌توانیم به همه اینها برسیم. اما بدون شما من نمی‌توانم چنین کنم.
دیگر چهره‌های مشهور در جبهه اوباما، تام هنکس، دنزل واشنگتن و بن اشتیلر هستند. غول‌های هالیوودی همچون استیون اسپیلبرگ، جفری کاتزنبرگ و دیوید گفن نیز اعلام کردند "فاندریزینگ" دیگری (مراسمی برای جمع‌آوری کمک‌های انتخاباتی) در بورلی هیلز برگزار خواهد شد.
کارت ورودی به این مراسم 2300 دلار خواهد بود که رقمی بی‌سابقه است.
هیلاری کلینتون، رقیب هم‌حزبی اوباما قصد دارد در ماه مارس تور جمع‌آوری کمک‌های تبلیغاتی به هالیوود داشته باشد. "فاندرایزر" او در خانه یکی از دوستان قدیمی بیل کلینتون آغاز می‌شود.

کد خبر 16309

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز