سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: انور البلکیمی مجبور شده است از حضور در مجلس و حزب اسلامی‌اش به خاطر پنهان کردن جراحی پلاستیک صورتش، استعفا بدهد.

albalkimi

او ادعا کرده بود باندپیچی صورتش به خاطر این بوده که مورد ضرب و شتم و حمله قرار گرفته است اما مشخص شده که این مسئله درست نیست و او بینی‌اش را جراحی پلاستیک کرده است.

بنا به گزارش الجزیره ، حزب النور در بیانیه‌ای اعلام کرد که نماینده مجلس، البلکیمی، "از عضویت در حزب و مجلس استعفا داده است".

در این بیانیه همچنین آمده است: "با توجه به این رویداد تاسف‌برانگیز درخصوص نماینده حزب نور در مجلس، انور البلکیمی، رئیس حزب، عماد عبدالغفور با گروهی از اعضای حزب به بیمارستان رفت تا از این نماینده{اصل ماجرا را }جویا شود."

این حزب اعلام کرده آنها متوجه شدند ادعای البلکیمی درباره حمله به او درست نبوده است.

سخنگوی حزب النور، نادر بکر در صفحه رسمی حزب در فیس‌بوک، گفته است: "براساس آنچه مسئولان بیمارستان گفتند، ما تصمیم گرفتیم او را از حزب اخراج کنیم، بنابراین او استعفایش را ارائه کرد."

رسانه‌های محلی در چند روز گذشته پر بوده از تصویر چهره البلکیمی با باندپیچی زیاد به شکلی که فقط دهان و چشمانش پیدا و کمی هم از چانه‌اش با ریش مشخص بود.

طبق گزارش رسانه های مصری البلکیمی 9 اسفند برای جراحی پلاستیک بینی در بیمارستان قاهره پذیرش  و روز بعد در بیمارستان دیگری که پزشکان گفته‌اند او ادعا کرده مورد ضرب و شتم قرار گرفته؛ معاینه شده است.

او همچنین به پلیس مراجعه کرده و گفته است وقتی در حال رانندگی به سمت حومه قاهره بوده به قصد سرقت ماشینش مورد حمله قرار گرفته است و مهاجمان 16هزار دلار از او سرقت کرده‌اند.

حزب النور در انتخابات مجلس مصر به عنوان دومین حزب یک چهارم کرسی‌های مجلس را به دست آورد.

دادستان کشور منتظر است تا مصونیت البلکیمی تمام شود تا از او دراین‌خصوص بازجویی شود.

اگر این نماینده در خصوص دادن گزارش غلط به پلیس و ادعای دروغ مجرم شناخته شود ممکن است به اتهام"ایجاد تشویش اذهان عمومی" و "تشویش اذهان مقام‌های دولتی" به زندان محکوم شود.

کد خبر 162781
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز