همشهری آنلاین: اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با معرفی برگزیدگان یکشنبه 14 اسفند ماه ساعت 19 در تالار وحدت برگزار می شود.

نمایشگاه

به گزارش همشهری آنلاین در اختتامیه چهارمین جشنواره تجسمی فجر برگزیدگان جشنواره در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، سفال، مجسمه سازی، پوستر، عکاسی، تصویرگری و کاریکاتور و برگزیدگان بخش فیلم های مستند هنرهای تجسمی و بیداری اسلامی معرفی می‌شوند.

چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر از 10 بهمن ماه در تهران، 30 استان و 10 کشور برگزار شد و پس از 34 روز یکشنبه 14 اسفندماه به کار خود پایان می‌دهد.

در بخش مدعوین جشنواره بیش از 290 اثر در موزه هنرهای معاصر تهران و در بخش رقابتی بیش از 1350 اثر در 9 رشته در موسسه فرهنگی، هنری صبا، فرهنگسرای نیاوران و موزه هنر امام علی(ع) و در بخش بیداری اسلامی بیش از 300 اثر در موزه هنرهای معاصر فلسطین به نمایش گذاشته شد.

بخش فیلم های مستند هنرهای تجسمی با نمایش 37 فیلم، همایش "تحولات هنر انقلاب تا امروز"، نمایشگاه 9 هنرمند برجسته هنرهای تجسمی و کارگاه سفال در شاهرود و بسطام از برنامه های چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر است که در 34 روز گذشته برگزار شده است.

در چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر هنرمندان 80 کشور آثارشان را ارائه کردند.

 

 

 

کد خبر 162428

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز