مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۶:۲۱
۰ نفر

گروه شهری: به منظور کیفی‌سازی بیشتر در ارائه خدمات سامانه 137، از اول اسفندماه برنامه نرم‌افزاری جدیدی در تمام مراکز شهرداری برای پیگیری خواسته‌ها و پیام‌های شهروندان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

علیرضا ربیعی مسئول سامانه 137 شهرداری تهران با اعلام این نکته افزود: در هفته گذشته بسیاری از پرسنل شهرداری نواحی مختلف تحت آموزش‌های پیشرفته قرار گرفتند و پس از پایان آموزش آنان، معاونت مناطق شهرداری نیز در کلاس‌های آموزشی شرکت کردند.

وی با اشاره به پایان آموزش‌های انجام شده اظهار داشت:‌ هدف از این آموزش استفاده از نرم‌افزار جدیدی است که در این سامانه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت تا براساس آن نظارت و کنترل بیشتری بر فعالیت‌های پرسنل شهرداری به منظور رفع خواسته‌های شهروندان داشته باشیم.

ربیعی استفاده از این نرم‌افزار را در گزارش‌گیری مدیران ارشد شهرداری ضروری دانست و افزود: با توجه به هویت شهروند محوری سامانه 137 و در جهت برنامه‌ریزی فعالیت‌های شهرداری برپایه خواسته‌های مردمی، اقدام سریع و دقیق مورد توجه این سامانه است که با به کارگیری این نرم‌افزار، امکان ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان بیشتر می‌شود.

کد خبر 16154

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز