همشهری آنلاین: رئیس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور برخی اخبار منتشر شده در زمینه توقف عرضه بنزین آزاد در جایگاه‌های سوخت از 15 اسفند را تکذیب کرد و درباره سهمیه بنزین نوروزی گفت: تاکنون هیچ بحثی در این خصوص نشده است.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برخی اظهارات مطرح شده پیرامون توقف بنزین آزاد در جایگاه‌های سوخت از 15 اسفندماه خاطرنشان کرد: این گونه حرف‌ها، حرف غیرمنطقی است چرا که بر اساس برنامه پنجم توسعه و سیاست‌های کلی نظام، دولت و مجلس باید بنزین آزاد شود نه اینکه از عرضه بنزین آزاد جلوگیری شود.

 رئیس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور با تاکید بر اینکه تنظیم سیاست درباره بنزین آزاد بر عهده دولت و وزارت نفت است، به مردم اطمیمنان داد که هیچ‌کس نمی‌تواند چنین حرفی را بزند و آنرا اجرا کند.

 رویانیان همچنین با اشاره به سهمیه بنزین نوروزی که در گذشته به رانندگان خودروها تعلق می‌گرفت گفت: تاکنون بحثی درباره بنزین نوروزی نشده است.

 وی با بیان اینکه اختصاص سهمیه بنزین نوروزی نباید تبدیل به یک عادت شود، خاطرنشان کرد: منطقی نیست که هرساله بیایم و سهمیه بنزین نوروزی به خودروها بدهیم.

کد خبر 161255
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز