شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت با اشاره به آماده باش کل دولت برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی، اعلام کرد: سهمیه بنزین فروردین تا ساعت 24 شب دوشنبه 29 اسفند به کارت‌های سوخت واریز می‌شود.

رویانیان

محمد رویانیان در گفتگو با مهر با اشاره به واریز سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای فروردین ماه خودروها تا ساعت 24 دوشنبه شب 29 اسفند ماه، گفت: دولت تا پایان فروردین ماه سالجاری هیچگونه تصمیمی برای تغییر قیمت و سهمیه بنزین خودروها ندارد.
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با اعلام اینکه برای نخستین ماه فصل بهار 25 لیتر سهمیه بنزین برای موتورسیکلت‌ها پیش بینی شده است، تصریح کرد: در این مدت هم سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای آژانس‌های مسافربری و وانت بارها هم هیچگونه تغییری نکرده است.

این عضو کابینه دولت دهم با یادآوری اینکه برای نوروز امسال وضعیت بنزین و گازوئیل ذخیره سازی شده در مخازن و انبارهای نفت کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد، اظهار داشت: هیچ گونه نگرانی برای تامین سوخت مورد نیاز مردم در ایام نوروز وجود ندارد.

این مقام مسئول همچنین با تکذیب توقف فروش بنزین آزاد در مجاری عرضه سراسر کشور در ایام نوروزی، تاکید کرد: برای ارائه خدمات شبانه روزی به مردم در ایام نوروز کل دولت در آماده باش کامل به سر می‌برد.

وی با اشاره به آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای نظارت و بازرسی شبانه روزی از وضعیت عرضه بنزین و گازوئیل در جایگاه‌های سوخت در ایام نوروز، بیان کرد: همچنین ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری هم برای جابه جایی مسافران نوروزی آماده ارائه خدمات است.

رویانیان با بیان اینکه برای نوروز سالجاری ظرفیت جابه جایی مسافران نوروزی حدود 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، اظهارداشت: تمامی تمهیدات برای تامین سوخت مطمئن و پایدار مورد نیاز مردم در نظر گرفته شده است.

کد خبر 163865

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز