همشهری آنلاین: قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: درخصوص سهمیه بنزین فروردین ماه و همچنین سهمیه نوروزی تا بیست و پنجم اسفند ماه تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، عبدالله جلالی در حاشیه افتتاح خط آزمون یورو 4 و آغاز طرح توسعه آزمایشگاه یورو 5 خودرو اظهار کرد: هنوز در زمینه قیمت جدید بنزین تصمیمی اتخاذ نشده است.

 وی با بیان این‌که تاکنون بحثی در خصوص تغییر قیمت بنزین در اسفندماه مطرح نبوده است، خاطرنشان کرد: سهمیه سوخت اسفند ماه نیز مانند سابق بوده و تغییری در این خصوص پیش‌بینی نشده است.

 جلالی همچنین درخصوص سهمیه بنزین فروردین ماه و سهمیه نوروزی اظهار کرد: هنوز تصمیمی دراین خصوص اتخاذ نشده است. اما امیدواریم که تا بیست و پنجم اسفند ماه هم در خصوص سهمیه فروردین و هم سهمیه نوروزی تصمیم‌گیری شده و کارت‌های سوخت شارژ شود.

 به گفته قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در خصوص سهمیه بنزین نوروزی اقدامات کارشناسی صورت گرفته و باید در این زمینه نظر رییس جمهوری گرفته شود. البته فعلا موافقتی دراین خصوص صورت نگرفته و نمی‌توان ارائه سهمیه نوروزی را نه رد ونه تایید کرد.

 وی افزود: در خصوص قیمت بنزین نیز پیشنهاداتی وجود داشته و در این خصوص نیز در نهایت رییس جمهوری تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند البته سعی ما بر این است که قیمت‌ها به گونه‌ای باشد که به سیستم حمل ونقل عمومی کشور فشاری وارد نشود.

جلالی خاطرنشان کرد:‌ پینشهادات کارشناسی مختلفی در خصوص نرخ بنزین وجود دارد که باید با توجه به تبعات مختلف قیمت‌ها در خصوص آن بحث و در نهایت تصمیم‌گیری شود.

 قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در خصوص دلیل افزایش مصرف سوخت برخی خودروها در یکی دو سال اخیر اظهار کرد: یکی از دلایل این موضوع می‌تواند جدی گرفته نشدن موضوع معاینه فنی خودروها در راستای تنظیم مصرف سوخت آن‌ها باشد.

کد خبر 160846
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز