مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۵
۰ نفر

گروه شهری: شرکت شهروند به مناسبت استقبال از بهار طرح فروش فوق‌العاده 8هزار بارکد قلم کالا را با 35 درصد تخفیف به اجرا گذاشته است.

قدرت گودرزی

به گزارش همشهری، عمده کالاهای مشمول تخفیف شامل خواربار، لوازم منزل، پوشاک و اقلام پروتئینی است که با بیشترین استقبال از سوی شهروندان مواجه است. در این باره قدرت گودرزی مدیرعامل شرکت شهروند در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: این فروش فوق‌العاده از دیروز آغاز شده و تا پانزدهم فروردین ماه سال آینده نیز ادامه خواهد داشت که به‌دلیل پیش‌بینی استقبال مردمی سعی در افزایش کنترل کیفیت محصولات عرضه‌شده خواهد شد. به همین مناسبت ساعت کار فروشگاه‌های شهروند نیز با یک ساعت افزایش از ساعت 9صبح تا 22 و اختصاصا در فروشگاه بیهقی تا یک نیمه‌شب خواهد بود.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با اعلام اینکه 40میلیون مشتری در سال به فروشگاه‌های شهروند مراجعه می‌کنند گفت: غیراز کالاهای موجود که از تخفیف مناسب برخوردارند با تامین‌کننده 8هزار بارکد قلم کالا هماهنگ‌شده تا محصولاتشان با 35درصد تخفیف عرضه شود. وی از راه‌اندازی جزیره سلامت همزمان با فروش فوق‌العاده شهروند خبر داد که در آن علاوه بر راه‌اندازی قصابی و عرضه 24نوع گوشت گرم تازه (حداکثر 48ساعت نگهداری می‌شود)، انواع آجیل، شکلات، میوه‌های عمدتا ارگانیک، ترشیجات و لبنیات نیز عرضه می‌شود. گودرزی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با شماره 4884 تماس گرفته سفارش کالا دهند تا ظرف کوتاه‌ترین مدت به در منازلشان ارسال شود. وی هزینه ارسال سفارش به در منزل را تا 6 ماه رایگان دانست.

تبدیل شرکت شهروند به مجموعه‌ای سودده

قدرت گودرزی در مصاحبه با خبرنگار همشهری در پاسخ به این سؤال که اعضای شورای شهر نسبت به زیان ده بودن شرکت شهروند نگرانی‌هایی داشتند، گفت: قبلا این ذهنیت درمیان اعضای شورای شهر وجود داشت که من از آنها فرصتی سه ماهه برای رفع این نگرانی خواستم و همین طور هم شد. وی با اشاره به اینکه ظرف 2سال گذشته میزان مراجعات به فروشگاه‌های شهروند تا 20درصد افزایش داشته توضیح داد: با تشکیل یک اتاق فکر و دعوت از نخبگان و اساتید دانشگاه موفق شدیم با اندیشیدن تمهیداتی ازجمله حذف 330تامین‌کننده واسطه ضعیف و کند موفق شدیم تولیدکننده‌های با کیفیت را نگه‌داریم و با بالا بردن رقابت و افزایش تنوع کالا تا 46هزار بارکد قیمت‌ها را کاهش دهیم.

وی از رشد 25درصدی فروش شهروند در مدت 10ماه اخیر و رشد 20درصدی در عرض 2سال گذشته خبر داد و گفت: از خردادماه پارسال با تعامل با تولید‌کنندگان موفق شدیم تا آخر سال 89 بین 5 تا 35 درصد قیمت‌ها را کاهش دهیم و از اول امسال نیز با حفظ کیفیت محصولات و کاهش قیمت نه تنها شهروند رابه سوددهی رساندیم بلکه موفق به جلب اعتماد مردم و استقبال آنها از فروشگاه‌های شهروند شدیم.

مدیرعامل شرکت شهروند از کسب مقام برتر در امر عرضه محصولات گوشت سفید سخن گفت و آن را به‌دلیل نظارت نامحسوس بازرسان شرکت شهروند روی محصولات پروتئینی از مرحله کشتار گرفته تا بسته‌بندی، بارگیری و باراندازی دانست. گودرزی گفت: شرکت شهروند تنها مجموعه‌ای است که موفق به کسب مجوز فروش مجازی شده و تنها دارنده نماد اعتماد فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور به‌شمار می‌رویم.

کد خبر 161158
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز