گروه شهری: مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با اشاره به استقبال شهروندان‌ از خرید اینترنتی و تلفنی از این مجموعه فروشگاهی گفت: در کمتر از یکسال از راه‌اندازی سامانه خرید اینترنتی ، 60هزار مشترک ، مشتری آن‌هستند.

قدرت گودرزی با بیان این مطلب اظهار کرد: سامانه خرید اینترنتی فروشگاه شهروند، نیمه دوم سال 90راه‌اندازی شد. این خدمت علاوه بر کاهش ترافیک، آلودگی هوا و شلوغی خیابان‌ها که در جهت اهداف ساماندهی شهر است موجب افزایش رضایت مردم نیز شده است. وی با بیان اینکه با تماس با شماره4884و همچنین از طریق سایت اینترنتی شهروند به نشانی www. shahrvand. ir ، امکان تقاضای مجازی برای خرید کالا و دریافت آن در منزل وجود دارد افزود:

مشتری در فروشگاه مجازی سفارش کالا می‌دهد و به وسیله پول نقد یا از طریق کارتخوان سیار، می‌تواند مبلغ کالا را بپردازد. این خدمت را از طریق پیک شهروند و وانت‌های مخصوص، ارائه کرده‌ایم. مدیرعامل شهروند در ادامه گفت: کالای عرضه شده از طریق سامانه اینترنتی با همان قیمتی که در فروشگاه به فروش می‌رسد به مشتریان عرضه می‌شود و هیچ‌گونه هزینه‌ای نیز جهت ارسال از مشتری دریافت نمی‌شود. گودرزی با اشاره به اینکه تمامی مشخصات کالا شامل قیمت ، وزن ، جنس و... به همراه عکس در سایت موجود است، افزود: بیشترین تماس برای خرید اینترنتی از مرکز شهر و بعد از آن به ترتیب از غرب، شمال، جنوب و شرق تهران است.

کد خبر 181038
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز