چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۱
۰ نفر

طرح تشدید بازرسی و نظارت اصناف بر بازار از روز گذشته عملیاتی شد و تا 15 اسفند ماه سال‌جاری ادامه دارد.

بازار

رئیس بازرسی، نظارت و اصناف استان تهران با بیان اینکه طرح تشدید بازرسی و نظارت با هدف تنظیم بازار مطابق روال هر ساله از روز گذشته عملیاتی شده است، افزود: براساس این طرح بازرسین شورای اصناف بر مراکز عرضه بازار، فروش‌های فوق‌العاده و واحدهای صنفی نظارت می‌کنند.

داوود اسکندری تصریح کرد: مردم می‌توانند شکایات خود را مبنی بر نصب نشدن برچسب قیمت، صادر نشدن فاکتور یا گرانفروشی از طریق سامانه 124 یا شماره تلفن 77500709 اعلام کنند تا در اسرع وقت به شکایات رسیدگی شود. همچنین رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان از آغاز اجرای طرح تشدید بازرسی‌ها بر بازار از ابتدای اسفند ماه خبر داده است. به گفته محمد حسن نکویی مهر، طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی برای کنترل و تنظیم بازار و قیمت‌ها و همچنین جلوگیری از هرگونه تخلف، گرانفروشی و احتکار از ابتدای اسفند ماه آغاز و تا 19 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

توزیع گوشت ارزان

افزایش بی‌رویه قیمت گوشت قرمز در چند هفته اخیر موجب شده تا توزیع گوشت منجمد وارداتی به نرخ تعادلی هر کیلو 8هزار و 800تومان در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران آغاز شود. بنابر اعلام این سازمان، برای تنظیم و تعدیل بازار و تأمین نیاز شهروندان، سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و انجمن وارد‌کنندگان گوشت منجمد اقدام به عرضه و توزیع گوشت منجمد وارداتی به قیمت تعادلی هر کیلو 8 هزار و 800 تومان کرده است.

کد خبر 160621
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز