دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مربی آلمانی تیم استقلال گفت: آماده تمرین دادن و اجرای برنامه‌ها نیستم و مشکلاتی با باشگاه دارم.

به گزارش فارس، میشائیل هنکه در حاشیه تمرین استقلال در خصوص آخرین شرایط این تیم گفت: با بازی‌های که در لیگ انجام دادیم نشان دادیم از لحاظ کار تیمی قوی هستیم و دیدار مقابل ذوب آهن ثابت کرد که می‌توانیم الاتفاق و حتی تیم‌های دیگر را شکست دهیم.

 وی در خصوص شناختش از الاتفاق عربستان گفت: در چند روز گذشته فیلم‌های زیادی دیده‌ام و می‌دانم آنها از ذوب آهن قوی‌تر هستند. آنها مهاجمان خوبی دارند ولی ما نسبت به این تیم شناخت پیدا کرده‌ایم.

 هنکه در پاسخ به این سؤال که تیم‌های عربی استاد به راه انداختن جنگ روانی هستند و آیا فکر این موضوع را کرده‌اید اظهار داشت: ما خودمان را آماده همه گونه مسائل کرده‌ایم و با اینکه تیم بسیار خوبی هستند برای شکست آنها تمرین می‌کنیم.

 مربی آلمانی آبی پوشان در خصوص آخرین وضعیت زندی تصریح کرد: او مقداری مشکل دارد و مصدوم است. فکر می‌کنم حدود 3 روز استراحت کند و معلوم نیست که بتواند به میدان برود یا خیر.

 وی در پایان صحبت‌هایش در خصوص اینکه چرا در تمرین امروز تنها از روی نیمکت نظاره‌گر است و شرکتی در تمرینات ندارد گفت: آماده تمرین دادن و اجرای برنامه‌ها نیستم و مشکلاتی دارم که با باشگاه است و به اینجا مربوط نمی‌شود.

 هنکه در خصوص اینکه با چه کسی مشکل دارد گفت: این را باید از باشگاه بپرسید و صحبت دیگری در این مورد ندارم.

کد خبر 160369
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز