همشهری آنلاین: مراسم معرفی بهترین‌های تئاتر ایران سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، در بخش های نمایش خیابانی، رادیو تئاتر، مسابقه عکس تئاتر و مسابقه پوستر تئاتر؛ عصر امروز 19 بهمن ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین حسن وارسته کارگردان این مراسم از حضور برنامه‌های شاد در مراسم اختتامیه امشب خبر داد و گفت: امروز از ساعت 18 و در سالن اصلی تئاتر شهر، مراسم اختتامیه چهار بخش جشنواره برگزار می‌شود.

این مراسم که دو ساعت طول خواهد کشید، مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان بخش عکس تئاتر، پوسترتئاتر، رادیو تئاتر و نمایش‌های خیابانی است.

وی از مهرداد رایانی به عنوان کارگردان دیگر مراسم نام برد و ادامه داد: نهایت تلاش خودمان را کردیم که مراسم کوتاه و موجز باشد تا مخاطبان بتوانند از آن استفاده کنند.

در ابتدای مراسم حمید شاه آبادی معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رحمت امینی دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر سخنرانی خواهند کرد.

وارسته درباره جزئیات مراسم توضیح داد: چهار نماهنگ از چهار بخش اختتامیه، برای این مراسم پخش خواهد شد.

علاوه بر مراسم معرفی و اهدای جوایز برگزیدگان، یک آیتم شاد نمایشی نیز خواهیم داشت. این آیتم موسیقی شاد همراه نمایش آئینی و فولکلور خواهد بود.

از سازهای شاد و کوبه‌ای که مناسب با حال و هوای این روزها است نیز در مراسم اختتامیه استفاده خواهیم کرد.

حسن وارسته در پایان به میهمانان مراسم اختتامیه بخش‌های جنبی اشاره کرد و گفت: تمام اعضای خانه تئاتر و داوران جشنواره برای شرکت در این مراسم دعوت رسمی شده‌اند.

امیدواریم که پیشکسوتان تئاتر بتوانند در مراسم معرفی بهترین‌های تئاتر ایران حضور داشته باشند.

مراسم اختتامیه بخش‌های نمایش خیابانی، رادیو تئاتر، مسابقه عکس تئاتر و مسابقه پوستر تئاتر؛ سی‌امین جشنواره تئاتر فجر، امشب از ساعت 18 تا 20 در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار می‌شود.

کد خبر 159860

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز