همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از افزایش 4 برابری تسهیلات دانشجویان رشته‌های هسته‌ای خبر داد و گفت: از فروردین سال 91 کلیه دانشجویان رشته‌های هسته‌ای از تسهیلات 4 برابری دانشجویی برخوردار می‌شوند.

به گزارش مهر، دکتر کامران دانشجو امروز در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین جشنواره خوارزمی با اشاره به تسهیلات دانشجویان در سال آینده افزود: از سال آینده کلیه دانشجویان دانشگاه‌ها تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین از افزایش تسهیلات برای دانشجویان رشته‌های هسته‌ای خبر داد و اظهار داشت: از فروردین 91 کلیه تسهیلات دانشجویی از طریق وام مسکن، ودیعه مسکن، وام‌های ضروری و شهریه برای دانشجویان مشغول به تحصیل در رشته‌های مرتبط با هسته‌ای 4 برابر می‌شود.

وی همچنین با اشاره به رتبه ایران در منطقه و جهان خاطرنشان کرد: براساس یکی از پایگاه‌های استنادی ایران در سال 2011 در منطقه از نظر تولیدات علمی رتبه اول و در جهان رتبه 17 را کسب کرده است.

دانشجو با اشاره به رتبه بندی دیگری یادآور شد: براساس داده‌های پایگاه استنادی دیگر ایران از نظر تولید علمی در منطقه رتبه دوم و رتبه 20 را در جهان از آن خود کرده است.

 

کد خبر 159457

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز