همشهری آنلاین: 202 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای از بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه ۱۴ بهمن ماه ۹۰ حمایت کردند.

۲۰۲ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای از بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه ۱۴ بهمن ماه ۹۰ حمایت کردند.

متن این بیانیه که محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس آن را قرائت کرد٬ بدین شرح است:

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله خامنه ای در خطبه های نماز جمعه ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۰ در ایام مبارک دهه فجر و در آستانه انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی راهگشا و وحدت بخش است. حضور باشکوه و انبوه نمازگزاران مومن نشانه وحدت مردم در دفاع از مواضع و ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و بصیرت آن ها در توجه به رهنمودهای رهبری و پیروی از ولایت فقیه است.

مقام معظم رهبری از این دستاوردهای انقلاب اسلامی یادآور شدند تحلیل دقیقی از شرایط فعلی اوضاع در جهان و منطقه بیان فرمودند و بر اهمیت انتخابات و ضرورت هر چه بیشتر مردم در انتخابات ۱۲ اسفند و بر جایگاه مجلس تاکید کردند و در خطبه بیداری بخش خود به زبان عربی٬ با تشریح علل و انگیزه‌های انقلاب‌های اسلامی ملت‌های منطقه٬ اسلامی بودن این حرکت ها را تبیین فرمودند و امت اسلامی را از انواع خطرها و توطئه های دشمنان اسلام برحذر داشتند. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم (ص) به حضور همه مسلمین جهان با تایید کامل رهنمودهای مقام معظم رهبری٬ بار دیگر در دهه فجر با آرمان های امام راحل تجدید عهد و با ولی امر مسلمین تجدید بیعت می کنیم و همه تلاش و همت خود را در حفظ وحدت به ایفای وظیفه در مجلس در انتخابات آینده به کار خواهیم گرفت و دوام سلامت و توفیق رهبری معظم را از خداوند کریم مسالت نماییم.

 

کد خبر 159445
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز