همشهری آنلاین: مدیرعامل موسسه همشهری گفت: وحدت اصولگرایان توصیه شهردار تهران بوده و وی همچنان بر پایبندی به تصمیم‌ها و جمع بندی جبهه متحد اصولگرایان از یکسو و پرهیز از هر گونه سهم خواهی، تکروی و لطمه به یکپارچگی عملی جبهه اصولگرایی از سوی دیگر تاکید دارد.

مهدی ذاکری
مهدی ذاکری افزود: شهردار تهران هیچ نامه ای به جبهه متحد اصولگرایان ارسال نکرده و همچنان بر پایبندی اعضای این جبهه بر تصمیم جمعی، پرهیز از رویکردهای سهم خواهانه و حفظ یکپارچگی عملی آنها تاکید دارد.

مهدی ذاکری به فارس گفت: خبر ارسال نامه از سوی آقای قالیباف به جبهه متحد که از سوی یکی از سایت های خبری منتشر شده بود، صحت ندارد.

مهدی ذاکری تصریح کرد: اصولا دیدگاهها و نظارت ایشان از سوی حجت الاسلام و المسلمین دکتر خاموشی به جبهه متحد منتقل می شود و طبیعتا به نامه نگاری نیازی نیست.

مدیرعامل همشهری افزود: از ابتدای شکل گیری فرایند وحدت اصولگرایان تحت عنوان جبهه متحد، دکتر قالیباف نیز با توجه به محوریت شخصیت ارزشمندی چون حضرت آیت الله مهدوی کنی و نیز دعوت و اصرار صورت گرفته با این فرایند همراه بوده اند و ورود به منازعات سیاسی را به مصلحت نظام نمی دانند.

وی همچنین ادامه داد: در همین راستا شهردار تهران آقای دکتر خاموشی را به عنوان نماینده خود در جبهه متحد اصولگرایان معرفی نمودند تا با توجه به ارتباط و اعتماد صمیمانه ایشان با طیف های مختلف اصولگرایی، به وحدت اصولگرایان در موقعیت مهم فعلی کمک بیشتری شود.

مدیر عامل موسسه همشهری افزود: بدین ترتیب پیام معرفی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان نماینده آقای قالیباف، وحدت اصولگرایان فارغ از دیدگاههای سهم خواهانه و تلاش برای تهیه فهرستی از افراد متعهد، متخصص و کارآمد برای خدمت در مجلس نهم بوده است.

وی تاکید کرد: وحدت بر مبنای ملاک های مورد توافق و تعهد جمعی به محوریت و مدیریت حضرت آیت الله مهدوی کنی، توصیه شهردار تهران بوده و ایشان همچنان بر پایبندی به تصمیم ها و جمع بندی جبهه متحد اصولگرایان از یکسو و پرهیز از هر گونه سهم خواهی، تکروی و لطمه به یکپارچگی عملی جبهه اصولگرایی از سوی دیگر تاکید دارند.

ذاکری اظهار امیدواری کرد با همدلی و همکاری تمام اجزای جبهه متحد اصولگرایان، در انتخابات آتی مجلس زمینه سوء استفاده جریان های فتنه و انحراف فراهم نشود.
کد خبر 159339
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز