همشهری آنلاین: در حالیکه مجلس مصر در جلسه‌ای ویژه به بررسی حوادث اخیر پورت سعید پرداخت و شماری از نمایندگان خواستار برکناری دولت شدند؛ خبرها از درگیری میان تظاهرکنندگان مصری و نیروهای امنیتی در نزدیکی مقر وزارت کشور خبر می‌دهد

egypt map

به گزارش شبکه الجزیره، برخی از اعضای مجلس شعب مصر خواستار برکناری دولت کمال الجنزوری در پی حادثه دیروز در پورت سعید شده‌اند.  در همین حال نخست وزیر مصر از برکناری استاندار پورت سعید، مدیر سازمان امنیت آن و رئیس فدراسیون فوتبال مصر در پی این حادثه خبر داد.

مجلس شعب مصر در جلسه ویژه‌ای با حضور نخست وزیر به بررسی حادثه دیروز در پورت سعید پرداخت و طی آن شماری از اعضای مجلس شعب وزارت کشور را مسئول کامل حوادث پورت سعید دانستند. در همین حال رئیس فراکسیون پارلمانی حزب آزادی و عدالت از شورای نظامی خواست از انقلاب و مصر حمایت کند. رهبر اکثریت در مجلس شعب نیز خواستار برکناری دادستان کل و واگذاری تحقیقات د‌رباره حادثه پورت سعید به قاضی تحقیق شد.

more  مصر، 73 کشته در زمین فوتبال

در همین حال شبکه تلویزیونی العالم هم به نقل از وزارت بهداشت مصر اعلام کرد: در درگیری میان تظاهرکنندگان مصری و نیروهای امنیتی این کشور در نزدیکی مقر وزارت کشور بیش از یکصد نفر زخمی شدند.

کد خبر 159149
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز