گروه ورزش- کریم اعظمی: استقلال پنجشنبه در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که پرویز‌مظلومی تا به حال طعم شکست در دربی را نچشیده است.

مظلومی

او که در 2 سال اخیر مقابل علی‌دایی و حمید استیلی پیروز شده، حالا باید مقابل مصطفی‌دنیزلی قرار بگیرد.

شاید مظلومی این بار کار سخت‌تری داشته باشد؛ خصوصا اینکه چند بازیکن تاثیرگذارش را در اختیار ندارد. او البته با روحیه بالایی در مورد بازی فردا حرف می‌زند.

مظلومی در گفت‌وگویی اختصاصی با همشهری در مورد شرایط استقلال، بازی با پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

  • این روزها همه چیز تحت‌الشعاع داوری ضعیف محسن ترکی در بازی تراکتورسازی و استقلال قرار گرفته است. در این مورد چه صحبتی دارید؟

من معتقدم این موضوع نباید مسائل فنی این مسابقه را زیر سؤال ببرد؛ اینکه ما در مالکیت توپ، پاس‌دادن و مسائل دیگر چگونه عمل کردیم. این‌همه‌ما از اشتباهات داوری ضرر کردیم و حالا یک بار هم به نفع ما بوده است. در ضمن تراکتوری‌ها فراموش نکنند که همین ترکی چند هفته پیش در تبریز پرچم کمک خودش را رد کرد و گل تراکتور را قبول کرد. در ضمن تراکتور در چند بازی دیگر هم از داوری سود برده است.

  • قلعه‌نویی گفته که دست‌های پشت پرده می‌خواهند مانع از موفقیت او شوند. نظر شما چیست؟

من نمی‌دانم منظور قلعه‌نویی چیست ولی بهتر است او دست‌های پشت پرده را رو کند تا ما هم ببینیم. در ضمن، چرا آقایان موقعی که داوری‌ها به نفع تراکتور است از این حرف‌ها نمی‌زنند؟ همه باید قبول کنیم که اشتباهات داوری همیشه وجود دارد که تیم‌ها از آن سود می‌برند یا اینکه ضرر می‌کنند.

  • مثل اینکه از شرایط میزبانی هم گلایه داشتید؟

برخلاف صحبت‌های برخی دوستان باید بگویم که قبل از شروع بازی پرتاب گلوله‌های برف به سمت ما آغاز شد و بعد از بازی هم در رختکن حبس بودیم. در ضمن سؤال من این است که چرا اسکوربورد ورزشگاه تبریز 10بار صحنه هند حاج‌صفی را نشان داد تا جو ورزشگاه متشنج شود؟ در ورزشگاه آزادی صحنه‌های مشکوک داوری پخش نمی‌شود ولی در تبریز این کار را کردند.

  • راستی شما هم در صحنه درگیری جباری و قلعه‌نویی حضور داشتید؟

من فقط یک چیزهایی شنیدم و الان هم علاقه ندارم در این مورد حرف بزنم. الان همه حواسم به بازی با پرسپولیس است.

  • از رویارویی با تیم مصطفی دنیزلی نمی‌ترسید؟

خیر، هیچ ترسی از دنیزلی و تیمش ندارم و اتفاقا فقط برای برد وارد زمین می‌شویم. ما چند بازیکن خود را در اختیار نداریم و خیلی زود باید تیم را جمع‌و‌جور کنیم.

  • مثل اینکه جباری هم به‌دلیل مصدومیت به این بازی نمی‌رسد؟

وضعیت مجتبی چندان خوب نیست ولی پزشکان تیم می‌خواهند حتی تا روز پنجشنبه نهایت تلاش خود را به خرج دهند. اگر جباری نرسد چاره‌ای نداریم و باید بازی کنیم. ما که این همه غایب داریم، حالا جباری هم نباشد.

  • شما نگران نیستید که با این وضعیت شکست بخورید؟

من هیچ وقت نگران نیستم و اتفاقا بی‌نهایت روحیه دارم. من همیشه مقابل پرسپولیس بیش از حد انگیزه دارم و باید این انگیزه را به شاگردانم نیز منتقل کنم. ما حیدری، تیموریان و ساموئل را نداریم و وضعیت جباری هم خوب نیست ولی قرار نیست زانوی غم بغل بگیریم. دیگر بازیکنان ما همگی بزرگ هستند و می‌توانند در این بازی بزرگ خودشان را نشان دهند.

  • در مورد پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

پرسپولیس هم تیم بزرگی است که با حضور مصطفی دنیزلی شرایط بهتری پیدا کرده است. حداقل نظم این تیم بهتر شده و حریف قابل احترامی برای ما محسوب می‌شود.

  • مقابل پرسپولیس با تاکتیک تهاجمی بازی می‌کنید؟

من علاقه‌ای به دفاع‌کردن ندارم ولی هر بازی استراتژی خاص خودش را دارد. ما باید با توجه به تیم خودمان و همچنین نقاط ضعف و قوت حریف یک بازی با برنامه را انجام دهیم.

  • فتح‌الله‌زاده گفته که دوست دارد این دربی مساوی شود تا پرسپولیس از بحران بیرون بیاید. نظر شما چیست؟

من فکر می‌کنم او به شوخی این را گفته و دوست دارد که استقلال برنده شود.

کد خبر 158978
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز