همشهری آنلاین: نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از محرومیت داور دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و داماش گیلان خبر داد.

فوتبال

حسین عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام این خبر افزود: هیچکدام از داوران و کمک داوران فوتبال نمی‌توانند بدون اجازه کمیته داوران فدراسیون فوتبال با رسانه‌ها گفتگویی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: با این وجود آقای محمود رفیعی نقض قانون کرده و امروز با یکی از خبرگزاری‌ها گفتگویی داشته است که به موجب آن از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال محروم خواهد شد.

نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: در صورتی که داوران مرتکب خطا و اشتباهی شوند از سوی کمیته داوران محروم می‌شوند اما محرومیت‌شان به اطلاع عموم نمی‌رسد. در این خصوص اما شرایط فرق می‌کند و ما برابر قانون داور دیدار پرسپولیس - داماش را محروم کرده و محرومیتش را رسما اعلام می‌کنیم.

دیدار جنجالی پرسپولیس - داماش گیلان در چارچوب هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که عصر یکشنبه  20 فروردین در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، به دلیل توهین هواداران پرسپولیس به داور در دقیقه 2+90 ناتمام ماند.

کد خبر 165531
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز