همشهری آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با پیروزی خانگی برابر داماش موقعیتش در جدول رده بندی را بهبود ببخشد نه تنها سه امتیاز این دیدار را از دست بلکه مصطفی دنیزلی چند بازیکن اصلی خود را برای دیدار برابر سپاهان از دست داد.

آخرین دیدار از هفته بیست و نهم یازدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19 امروز یکشنبه بین تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان شاگردان دنیزلی با نتیجه یک بر 2 مغلوب مهمان شمالی خود شدند.

در این دیدار که به قضاوت محمود رفیعی و در حضور نزدیک به 20 هزار تماشاگر برگزار شد علی کریمی در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی تنها گل سرخپوشان در نیمه اول را وارد دروازه تیم داماش کرد. این پنالتی در صحنه‌ای مشکوک گرفته شد.

در نیمه دوم داماش عملکرد بهتری داشت و موفق شد در دقیقه 68 توسط افشین چاووشی گل تساوی را به ثمر برساند. این گل در صحنه‌ای مشکوک به آفساد به ثمر رسید. بعد از این گل مازیار زارع در دقیقه 77 با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد تا کار پرسپولیس سخت شود.

این پایان روز تلخ پرسپولیس نبود و شاگردان مهدی تارتار در دقیقه 84 گل دوم را توسط محمدرضا مهدوی به ثمر رساندند تا در آستانه یک پیروزی شیرین قرار داشته باشند. در دقیقه 84 کار برای پرسپولیس سخت تر شد چرا که محمد نصرتی به دلیل خطا روی مهاجم داماش در موقعیت تک به تک با کارت قرمز مستقیم اخراج شد. البته پیش از این خطا، بازیکن داماش روی علی عسگر خطا کرد که این خطا از دید داور مخفی ماند و در ادامه نصرتی اخراج شد.

علاوه بر مازیار زارع و محمد نصرتی که به دلیل اخراج نمی‌توانند در دیدار روز پنجشنبه هفته جاری برابر سپاهان به میدان بروند، غلامرضا رضایی نیز به دلیل گرفتن کارت زرد در این دیدار سه اخطاره شد تا بازی با سپاهان را از دست بدهد.

در دقایق پایانی این دیدار به دلیل فحاشی و توهین شدید هواداران پرسپولیس به محمود رفیعی داور این دیدار، بازی برای دقایقی متوقف شد و در حالی که همه منتظر بودند تا رفیعی تکلیف بازی را مشخص کند او راهی رختکن شد تا بازی نیمه تمام رها شود. این دیدار به دلیل اینکه رفیعی سوت پایان آن را به صدا در نیاورد نیمه کاره رها شد و باید کمیته انضباطی به آن رسیدگی کند.

کد خبر 165434
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز