سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: در ادامه برنامه نمایش فیلم در سالن سینما تک، فیلم "نامه‌های باد" به کارگردانی علیرضا امینی محصول سال1381 به مدت 77 دقیقه، روز چهارشنبه 12 بهمن ماه ساعت16 به نمایش درمی‌آید.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا امینی متولد 1349 اراک، فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی فعالیت سینمایی خود را سال 1372 با کارگردانی فیلم های کوتاه آغاز کرد و فعالیت حرفه‌ای در سینما را سال 1378 به عنوان دستیار کارگردان با فیلم "زمانی برای مستی اسب‌ها" تجربه کرد.

داستان این فیلم درباره گروهی سرباز است که از مناطق دورافتاده کشور، برای انجام خدمت وظیفه به پادگانی در اطراف تهران اعزام می‌شوند.

همه در آرزوی دیدن تهران هستند و در میان آنها سربازی است که تنهایی خود را با ضبط کردن صدای مردم و گوش کردن به آنها پر می‌کند.

او در جریان یک مرخصی تشویقی یک روزه، ضمن رساندن پیام های ضبط شده همدوره‌ای‌هایش از طریق تلفن به خانواده‌ای آنها، در شهر به راه می‌افتد و صدای رهگذران و به خصوص دختران را ضبط می‌کند تا پس از بازگشت به پادگان، آنها را برای دوستانش پخش می‌کند.

علاقمندان برای استفاده از برنامه های نمایش فیلم می‌توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 16 به موزه هنرهای معاصرتهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند و یا در خصوص اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.tmoca.com و یا با شماره تلفن 88951965 روابط عمومی و یا 88955753 واحد سینماتک تماس بگیرند.

 

 

کد خبر 158910

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز