همشهری آنلاین: فیلم آثار نمایشی بخش‌های مختلف سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بر روی سایت این جشنواره در دسترس کاربران قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، محسن بابایی ربیعی سردبیر سایت جشنواره تئاتر فجر با اعلام این خبر گفت: فیلم یک دقیقه‌ای از کلیه آثار حاضر در این دوره از جشنواره برای استفاده کاربران بر روی سایت جشنواره قرار گرفته است.

همچنین عکس‌های اختصاصی از نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی برای استفاده اهالی رسانه نیز در دسترس علاقمندان است.

وی با اشاره به فعالیت مستمر سایت جشنواره تئاتر فجر در سه سال گذشته، افزود: سایت جشنواره تئاتر فجر از بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر مشغول به فعالیت است و در آرشیو خود بیش از 1500 خبر، گزارش، گفت و گو، یادداشت و مقاله از صاحب نظران حوزه تئاتررا در سه سال گذشته درباره رویداد جشنواره تئاتر فجر گردآوری کرده است.

سردبیر سایت جشنواره تئاتر فجر در ادامه گفت: این سایت در طول ایام جشنواره همه روزه به صورت مستمر اطلاعات و اخبار جشنواره را همراه با عکس، اطلاعات نمایش و گفت و گو با کارگردانان جشنواره به دو زبان انگلیسی و فارسی منتشر خواهد کرد.

این در حالی است که نشریه روزانه جشنواره نیز همه روزه پس از انتشار به صورت PDF بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

بابایی در پایان گفت: همچنین اطلاعات کامل از 29 دوره گذشته جشنواره تئاتر فجر به همراه اطلاعات سالن‌های نمایشی شهر تهران به همراه پلان سالن‌ها بر روی سایت در دسترس علاقمندان است.

سایت جشنواره تئاتر فجر به نشانی www.fitf.ir در دسترس علاقمندان و کاربران است.

کد خبر 158793

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز